• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Quil reageerd niet xD]

    [Sorry, was even bezig :)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ik wacht in de auto op jullie jullie praten ik zit er dood bij]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wow wat heb ik gemist?! Even de vorige pagina lezen brb]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Embry
    Ik neem plaats in de auto en start hem. Zwijgend rijden we naar het St.Parkers hospitaal waar ik mijn auto voor de deur parkeer. We lopen snel naar binnen. "We komen voor Jacob Black" Zeg ik vlug. We worden door gestuurd naar een kamer. Als ik de deur open doe zie ik Jake liggen. Zijn ogen gesloten en een hoop apparaten rond hem..

    Quil
    Geschockt keek ik naar één van mijn beste vrienden. Hij zag er slecht uit. Hoe kon dit? Ik bedoel, hij had allang genezen moeten zijn. "Waarom is hij nog niet genezen?" vroeg ik aan Embry.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Bella
    Toen we er waren zweigde ik. Ik bleef treuzellen voor de deur. Ik ving een glimp van Jake en het zag er ernstig uit. Ik draaide me om en liet me op een plastic stoeltje zakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    "Geen idee.." Mompelde ik terwijl ik naast hem ging staan. "Jacob..? Jake kan je me horen?"

    [over een kwartier moet ik stoppen. arme bella op de stoeltjes hoe kan hij in coma ofzo zijn zijn lichaam verbrand tevele]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 20:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha arme Bella']

    Quil
    Ik keek om me heen. "Waar is Bella?" Embry haalde zijn schouders op. "Ik kijk wel even op de gang. Daar zag ik haar zitten. "Hey Bells." Ik zakte naast haar neer op een stoel.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Embry.
    Ik liet me neer ploffen op de stoel naast Jake zijn bed. "Hey Jake.." Mompelde ik. "Mijn god wat heb je gedaan?" Ik liet mij hoofd in mijn handen zakken.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 20:15 ]

    [sorru xD]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik knikte ter bevestiging dat ik hem hoorde maar bleef naar de grond staren. Ik was slecht voor iedereen. Dankzij mij lag mijn beste vriend in coma


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    bella
    Ik knikte ter bevestiging dat ik hem hoorde maar bleef naar de grond staren. Ik was slecht voor iedereen. Dankzij mij lag mijn beste vriend in coma


    [Oké wtf?! Jou schuld? Bitch! :(]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [huh hoe bedoel je morninglory het is tog haar schuld als jake niet boos was hoefde hij niet weg. als ze niet hysterisch was had hij beter uitgekeken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan