• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Aangepast.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian Vylore

    Ik frons mijn wenkbrauwen. "Arléne McCarthy, jij blijft na de les even zitten" Mompel ik en kijk haar streng aan.

    Lykos schreef:
    ik ben even weg en Clyde loopt nog steeds op de gang terwijl iedereen in een les zit. kan ik ergens inspringen??


    Gewoon in de les komen :)

    Etoile
    Ik glimlach dankbaar naar Junipa


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arléne McCarthy
    'Ik blijf met plezier,' zeg ik sarcastisch.
    Ik heb me diep in de problemen gewerkt, maar toen ik mens was had ik grotere problemen. Niet dat het zo'n big deal is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Blake Shelton
    "Als jullie toch van plan zijn om me te negeren, kunnen jullie evengoed de les op de gang gaan volgen", zeg ik kwaad door hun gebrek aan respect.


    And in that moment, we were infinite.

    Myth
    Hoofdschuddend kijk ik naar Arléne. Ik haat het als mensen te arrogant doen. Dat komt op mij alleen maar over of je te hard wilt opvallen. "Is er niemand die met we wil duelleren? Of moet ik zeggen durft?"


    And in that moment, we were infinite.

    Clyde
    Ik looplangs een lokaal, het lijkt een eerste les schermen en een 3de jaar, als ik de telling goed heb begrepen. Nerveus klop ik op de deur en open hem. Ik loop naar binnen en kijk beschamend de klas rond, mijn ogen blijven hangen op de leraar, het is mijn mentor Damian. 'S-sorry ik b-ben te laat, ik..' zeg ik maar kan mijn zin niet verder afmaken.

    Damian Vylore

    "Dat komt dan goed uit!" sis ik en bijt geïrriteerd op mijn lip. Ik zucht een keer en schud mijn hoofd: "ga op de bank zitten Arléne, en wacht maar tot de les klaar is"

    Junipa
    'Het spijt ons echt, meneer. En ik heb The Picture of Dorian Gray gelezen van Oscar wilde,' voeg ik eraan toe. 'Erg mooi geschreven.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian Vylore

    Ik kijk op naar de leerling die binnen komt: "geeft niet Clyde, misschien wil jij wel tegen Myth duelleren? kunnen we meteen zien hoe goed je bent" Glimlach ik.

    Blake Shelton
    Mijn kwad bui verdwijnt als Junipa vertelt. Om het me gemakkelijker te maken, ga ik op het bureau staan. "Goed, wat is je het meest bijgebleven van het verhaal?"


    And in that moment, we were infinite.

    Arléne McCarthy
    'Okay,' zeg ik.
    Ik ga zitten op de bank en sluit mijn ogen. Perfect moment om te slapen of na te denken.
    1. Clove verbergt iets voor me
    2. Ik heb problemen. Shit.
    3. Ik heb me brutaal gedragen tegen die nieuwe leraar.
    4. Mijn leven is gewoon klote.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clyde
    'M-moet ik tegen haar duelleren?' vraag ik vol verbazing. Het is dat ik ooit drumstokken in mijn hand heb gehad om te weten hoe je iets vast moet houden, maar met een zwaard duelleren? 'i-ik heb n-nog nooit zo'n ding vast gehad.' ik merk dat ik een beetje rood wordt.

    Etoile
    Ik luister naar wat Junipa antwoordt, maar durf niks tegen de leraar te zeggen. O wat zou ik graag verdwijnen nu.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:32 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one