• Holaa,
    Ik ben Sanne/Roselinde (Heb 3 voornamen, Sanne is mijn roepnaam, but i like Roselinde better^^) en ik vroeg me af of er nog meer weirdo's rondhuppelen hier^^ Ik ben namelijk op zoek naar mensen om gezellig over onzin te kunnen babbelen. Serieus ben ik ook héél goed in. So ja, alles is mogelijk^^

    Ik zit in 4 Havo, ben raar en heb een eenhoorn obsessie... Of nou ja, zoiets dan. Ik ben dol op muziek, lezen, doen alsof ik gitaar kan spelen, gek doen, lachen, dansen, zingen en SCOUTING. Okee, even voor de duidelijkheid, heb je iets tegen scouting dan heb je een probleem. Ik word er vaak nogal mee getreiterd enzo, maar ik vind het gewoon echt super. Ik noem mezelf een directioner, maar ik sta niet continu in fangirl mode 100 als ik een wortel of duif zie. Verder hobbelt mijn muziek smaak van Bryan Adams naar The Script, naar Rihanna, naar Trapt enz.... Dus eigenlijk vind ik een heleboel wel leuk^^. Qua boeken lees ik ook echt gewoon téveel... Hunger games, Mel Wallis de Vries, Harry Potter en nog 13385938423959 andere dingen. En tjaa.... Wat moet ik verder nog vertellen? Ik hoop gewoon wat leuk mensen te ontmoeten, en als je vragen hebt, mijn gb is altijd open (;

    So yeah, maybe i'll talk to you later.

    And remember, always be proud your fantasy, it's a gift, not a curse.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:37 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    You came to the right place, dear.:Y)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:39 ]


    The odds are néver in our favor.

    Mijn gb staat ook altijd open ^^ Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
    -Ik heb ooit eens op scouting gezeten. Op zich wel leuk, maar de mensen die daar op zaten waren verschrikkelijk-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    You have found the right person :Y)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:25 ]


    Tijd voor koffie.

    Scouting is echt leuk! Ik heb er acht jaar opgezeten.
    En mijn GB staat altijd open (:


    Take risks and conquer your fears.

    Haha wat leuk dat er mensen reageren ^^


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    jaaaaaaaah
    the script_O_
    haha mijn gb staat ook open, graag zelfs, maar ik ga nu hockeyen, laat maar een berichtje achter (:


    Miep

    _O_ Bryan Adams

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:50 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ghehehe echt leuk dit^^ Maar ik moet nu naar een verjaardag en dan door naar popkoor, sooo iedereen die ik nog niet gesproken heb, i'll talk to you later (:


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Insurgent schreef:
    Scouting is echt leuk! Ik heb er acht jaar opgezeten.
    En mijn GB staat altijd open (:


    Ik ook:>


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn GB staat altijd open (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hoooooi nieuw GB-maatje:Y)
    Je mag me altijd GB'en ^^

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:44 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    I'm your friend:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Haai :p Mijn GB staat ook altijd open :)
    Haha over eenhoorns gesproken, op mijn telefoon bleek bij meest bezochte websites te staan: EENHOORNS ik had echt zoiets van 0-0 waha

    I think you found the right person here 8D
    Wel, mijn pb is altijd,24 uur per dag, open.
    EENHOORNS:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yay ^^
    Mijn gb staat ook open.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.