• Altijd weer die vertragingen door aanrijding met een persoon -,-
    Vandaag ga ik ook alweer de helft van mijn lessen missen omdat er tot 11 uur geen treinen
    meer naar maastricht gaan..bleegh
    wie heeft daar nog meer vaak last van?


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik, een paar keer achter elkaar. Het word steeds meer, lijkt wel.


    Your make-up is terrible

    Tja... maar daarentegen kan jij niks aan die aanrijding doen en dus ook niet aan 't te laat komen [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saybia schreef:
    Tja... maar daarentegen kan jij niks aan die aanrijding doen en dus ook niet aan 't te laat komen [:


    ja das waar! (;


    You never fail, unless you keep trying...

    VivaLaVida schreef:
    (...)

    ja das waar! (;

    Al is 't wel vervelend, hoor. Snap iek... want als het te vaak gebeurd, dan kun je weer een reactie verwachten van, "Komt zij weer aan met 'n smoesje."


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik haat het vooral als ik een tentamen of werkgroep met aanwezigheidsplicht heb en daarom te laat kom (: Daarom neem ik in de winter standaard 1/2 treinen eerder, door vertragingen en aanrijdingen.

    Oh, en gezien het dus winter wordt, zullen er een stuk meer mensen voor de trein springen. Ik zou je er vast op voorbereiden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nog maar drie keer. Sinds de tweede keer krijg ik paniekaanvallen, mocht de trein een noodstop maken. Je wil echt niet weten wat ik gezien heb.(no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    Nog maar drie keer. Sinds de tweede keer krijg ik paniekaanvallen, mocht de trein een noodstop maken. Je wil echt niet weten wat ik gezien heb.(no_chears)

    Mag ik vragen wat je hebt gezien? ;o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saybia schreef:
    (...)
    Mag ik vragen wat je hebt gezien? ;o


    Ze zit volgens mij IN de trein, het moment dat er iemand voor springt xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Saybia schreef:
    (...)
    Mag ik vragen wat je hebt gezien? ;o

    Je weet wel, die wat oudere stoptreinen, toch. Ik weet niet hoe die persoon sprong, maar bij het raam waar ik zat (en achter me ook) kon je niet meer naar buiten kijken omdat het besmeurd was met bloed. Gewoon echt ranzig. Ik was nog blij dat het raampje niet openstond.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Je weet wel, die wat oudere stoptreinen, toch. Ik weet niet hoe die persoon sprong, maar bij het raam waar ik zat (en achter me ook) kon je niet meer naar buiten kijken omdat het besmeurd was met bloed. Gewoon echt ranzig. Ik was nog blij dat het raampje niet openstond.

    O, jak :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kijk, daar heb ik zo'n pasje voor van school waarmee je te laat mag komen omdat je met het OV reist, en dan hoef je geen briefje te halen. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ben allang gelukkig als ik een ietwat schone stoel kan vinden in de trein en er geen vage gastjes met Hardcore-petjes naast me zitten. Of kotsende zwervers die zwartrijden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik zit gelukkig op kot :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Er springen mensen voor de trein. Da's kut want dan komen we te laat. vertraging is erger dan dooie mensen.

    LOGIC!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Er springen mensen voor de trein. Da's kut want dan komen we te laat. vertraging is erger dan dooie mensen.

    LOGIC!


    thank you for voicing my thoughts.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.