• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amber
    Ik glimlach. 'Je weet dat ik je altijd zal helpen.' Zei ik en ik nam nog een slok van mijn koffie. Daar waren we immers vrienden voor.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Dream
    'Denk je dat ik eht maar moet opgeven?' vroeg ik stilletjes na een erg lange stilte waarin mijn koffie koud werd. In één teug dronk ik hem alsnog op.
    'Kinderen boven de 16 worden niet meer gemerkt, koppigheid zal eht neit verranderen...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Ik knik en glimlach. Waar zal Arléne uithangen? De lessen zijn een soort van afgelopen. Voor mij dan. Ik ga de stad in met Arléne.
    'Ik denk dat ik Arléne maar eens moet vertellen waar ik was, voordat ze de politie belt om een vermist iemand te melden,' zeg ik.
    Ik loop naar mijn kamer en zoals verwacht is Arléne daar.
    'Ik heb een cafeïneshot nodig,' zegt Arléne.
    'Ik ook,' zeg ik.
    Ik doe weer mijn jas aan en loop samen met Arléne naar buiten, richting de Starbucks. Als we daar zijn, gaat Arléne ergens zitten en loop ik naar de kassa. Ik bestel twee ijskoffie's en betaal de koffie. Ik loop naar de plek waar Arléne zit, maar mijn oog valt dan op twee personen...Amber en Dream. Ik loop snel door, maar blijkbaar te snel want ik struikel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    Ik keek Dream aan. 'Koppigheid misschien niet, maar doorzettingsvermogen wel. En daarbij is niks onmogelijk. Jij kent zo veel van die wereld, ergens moet een lek te vinden zijn, zodat je nog gemerkt kan worden.' Spreek ik hem moed in. Ik had het niet zo op opgeven, dus mocht Dream van mij ook niet opgeven. Opeens hoor ik een kabaal van uit de starbucks komen. Het was Clove die gestruikeld was. Ik beet even op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:56 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Arléne McCarthy
    Ik zie dat Clove valt-Onze koffie is nog perfect-, maar blijf zitten want Clove loopt nooit zo snel tenzij ze iets vermijd.
    'Gaat- ie?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    Ik wil nog een ontmoedigd antwoord geven als ik clove zie stuikelen.
    'Hoor je geen betere coordinatie te krijgen als je gemerkt word?' vraag ik, om te laten weten dat ik haar gezien heb.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthny
    'Shit,' mompel ik.
    'Ja denk het wel ja. Maar ik liep iets te snel,' zeg ik.
    Ik kijk naar Arléne die zich niet heeft veroert. Ik sta weer op en kijk of de koffie nog goed is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    Ik bijt harder op mijn lip maar stop snel voordat ik mijn lip nog doorbijt. Dream was duidelijk nog steeds boos op Clove.

    [Ik ga naar bed, Byeee <33]


    I hate that I can't stay mad at you.

    [Bye ^^ ik ga ook, we gaan hier morgen wel verder!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bye, Joyce]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Awwh ben ik de enigste die lang opblijft?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Met een zucht slenterde ik naar de mediatheek. Wat kinderachtig van Clove. We waren toch geen vijf meer? Klikken als er jongens komen, tss. Dream deed toch niemand kwaad? Ik was de enige die hem sowieso had gezien voor Clove zo nodig moest gaan klikken. Pretverpestster. Op de bank zag ik het boek liggen dat Dream had gelezen en een idee begon zich te vormen in mijn hoofd. Ik pakte het boek op, liep naar de bali en leende het. Met een grijns op mijn lippen liep ik de zaal uit. Nu alleen Dream nog een keer tegenkomen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Mmh, ik ga om 5 over half 9 weg en ik kom rond 3 uur weer thuis denk ik. Kan wel uitlopen, heb een excursie xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [waar zijn we ergens?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [erm, Dream, Amber, Clove en Arlene zijn in de Starbucks, Cassiopea is in haar kantoor en ik weet niet waar de aderen zitten *gaat maar typen voor Dream]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.