• Morgen ga ik met de kunstklas naar Antwerpen toe. En dan gaan we naar zo'n museum, geen idee waarvan, en zo'n beeldentuin :'D. Het Middelheim, hoorde ik :3
    Ik ga kwart over acht met de bus daar dus naartoe, gezellig drie uur in die bus..
    Iemand die weet of dat leuk is? En anders, er gaan ook vrienden mee, dus wordt het sowieso gezellig.
    Is Antwerpen ook leuk om zo doorheen te lopen? We krijgen namelijk ook vrije tijd enzo :3
    En wie kom ik tegen? :'D

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ga naar Antwerpen met oud&nieuw ^^


    Life is hard and then we die

    Ben daar begin dit jaar geweest, en dt museum is echt saai ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga naar Antwerpen met oud&nieuw ^^

    Veel plezier *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nightlock schreef:
    (...)

    This.^ Het was echt vreselijk daar, ik zweer het je. Na twee uur hadden we nog geen tweehonder meter gehad en ik liep al krom van alle tassen, lol. Antwerpen is een prachtige stad, je zult je zeker niet vervelen.

    Antwerpen is gewoon een soort shopparadijs :'D.
    Ik verveel mij dan ook vaak als ik ergens ga shoppen omdat ik juist Antwerpen zo gewoon ben met al die vele winkels :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Remains schreef:
    (...)
    Veel plezier *O*
    Dankjeee :D


    Life is hard and then we die

    Hebben ze daar starbucks? -gaat daar elke week naartoe en heeft nog nooit starbucks gezien-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ik ben 6 en 7 oktober in antwerpen geweest, met mijn tekenklas...eerst de hele dag in den haag enzo...'s avonds in antwerpen aankomen om een uur of 10 en dan 's ochtends naar het rubenhuis enzo en 's middags naar de dierentuin...dat was leuk...maar wij hadden geen vrije tijd :(...wij moesten trouwens helemaal van groningen door heel nederland naar antwerpen...xD
    have fun there :Y)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beckett schreef:
    Hebben ze daar starbucks? -gaat daar elke week naartoe en heeft nog nooit starbucks gezien-

    Ergens aan het station denk ik.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Beckett schreef:
    Hebben ze daar starbucks? -gaat daar elke week naartoe en heeft nog nooit starbucks gezien-

    In het station. Je kan het niet missen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het Middelheim is heel leuk, vind ik (:
    Maar Antwerpen is een prachtige stad. Jammer dat het zo koud is, in de zomer had je zéker moeten picknicken op de Kaaien.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Beckett schreef:
    Hebben ze daar starbucks? -gaat daar elke week naartoe en heeft nog nooit starbucks gezien-

    Aan het station =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    als je in forever 21 binnenloopt, je gaat gillen :) ik en 3 andere vriendinnen hadden hetzelfde voor, zelfs eentje die niet zo van shoppen houd slaakte een gilletje :')

    en in het begin van de Meir heb je Lush, zeker binnengaan! veganistishce cosmetica producten, ruiken HEERLIJK en werken FANTASTISCH, je zal het je niet beklagen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.