• Je koopt een broek van 97 euro. Je leent van je papa 50 euro en van je mam ook 50 euro. Je krijgt 3 euro terug. 1 euro stop je terug in je broekzak. Die andere twee euro geef je terug aan je papa en mama. 1 euro aan je papa en 1 euro aan je mama. Je moet dus papa 49 euro terug betalen en mama ook .. Maar nu zit je met een dilemma want 49 + 49 = 98. Je hebt nog een euro in je zak dus dat is 99 euro. Waar is die andere euro gebleven?

          - Ik kreeg hem doorgestuurd via ping, maar weet het echt niet ..

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:11 ]


    To infinity and beyond •

    wtf?! *Denkt hard na..*


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga weer terug naar mijn steen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben dom, sorry :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -leest, hersens vallen dood neer-
    Nee, dit gaat me niet lukken


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *denkt heel hard na* Die heb ik wel eens eerder gezien, maar ik ben de uitkomst ervan vergeten. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Stiekem begin ik hem langzaam te stappen :'D
    Ot: die hele som klopt trouwens niet. Zorgt voor verwarring maar het klopt niet. 50+50=100-97=3-2=1 : 2 = 0.50 Eigenlijk miet je dus aan elke ouder gewoon 50 euro terug betalen (cat). *ziet vage getallen in hoofd*

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:15 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hij klopt niet. Want je moet NOG 49 euro betalen, je hebt ze al 1 euro gegeven. Dus dan is het 50 +50 = 100. Problem solved?


    I was an angel living in the garden of evil

    50+50=100
    100-97=3
    1+1+1=3
    1 hou je zelf
    1 geef je aan vader
    1 geef je aan moeder.
    50-1= 49
    50-1= 49
    49+49= 98
    98+ 1= 99

    nee ik snap hem niet -.-


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    het klopt niet
    je moet het nog terugbetalen
    die 49 euro, dus die hebben er helemaal niks mee te maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Westwick schreef:
    Hij klopt niet. Want je moet NOG 49 euro betalen, je hebt ze al 1 euro gegeven. Dus dan is het 50 +50 = 100. Problem solved?

    Ja dit dus.


    -

    Ik snapte hem wel, maar ik weet niet meer hoe het precies was :'D


    Olive

    Tuuuuurlijk, je hebt ze allebei die ene euro al gegeven. Dus van de 50 euro die je geleend hebt hoef je er nog maar 49 terug te betalen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deze kende ik al. ><
    De som klopt gewoon niet.

    Die heb ik gestolen *wbw*
    Ik zou het echt niet weten (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je moet je beide ouders 49,50 terug geven want dan klopt het wel (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3