• Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    Grafiet

    Dus, iemand intresse? Hoofdstukken worden (behalve het proloog) minmaal 600 woorden, liefst 1000 als ik tijd heb.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:15 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    dkjhgndkjshe het lijkt me een super spannend verhaal, en de omschrijving is ook heel boeiend! ik zou geïnteresseerd zijn! -abo-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Het klinkt wel interessant, ik ga eens een kijkje nemen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De inleiding doet me denken aan i am number 4 ^-^
    Ik ga even kijken


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ah, klinkt awesome! Ik ga vanavond eens even kijken!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik moest een beetje denken aan Het Huis Anubis, maar buiten dat, mooie beschrijving! :3


    Let it come and let it be

    klinkt leuk ;d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sounds nice :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.