• Lol, ik ben gewoon een anti-sociaal persoon, of in ieder geval is mijn mensenkennis op sommige momenten ver te zoeken. Mensen zijn gewoon veel te verwarrend, het ene moment trekken ze je helemaal naar je toe en het andere moment heb je geen flauw idee meer waar je staat, alhoewel, sowieso ergens aan de zijlijn.
          Hoe gaan jullie altijd met dat soort twijfelingen om?


    Let it come and let it be

    Niks van aan trekken en doen wat voor mij goed voelt. Ik laat me geen positie opdringen, ik bepaal zelf wel waar ik wil staan in een groep. Meestal werkt dat het beste uit.

    Fantasia schreef:
    Niks van aan trekken en doen wat voor mij goed voelt. Ik laat me geen positie opdringen, ik bepaal zelf wel waar ik wil staan in een groep. Meestal werkt dat het beste uit.

    Het is niet echt een groep, ik wil enkel weten waar ik precies sta voor één persoon, want dat lijkt wel te verschillen per dag :'D


    Let it come and let it be

    Ik heb me er al bij neergelegd dat ik voor altijd sociaal gestoord ben (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik weet niet, ik heb daar niet echt last van. Ik heb mijn vriendinnen op wie ik vertrouw dat ze eerlijk zijn en van de rest trek ik me niet zo veel aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lisztomania schreef:
    Ik heb me er al bij neergelegd dat ik voor altijd sociaal gestoord ben (:


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik kan wel met iedereen praten. Maar mijn échte vriendinnen zitten eigenlijk niet op mijn school. Of nou ja, eentje dan. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lisztomania schreef:
    Ik heb me er al bij neergelegd dat ik voor altijd sociaal gestoord ben (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jabberjay schreef:
    Ik kan wel met iedereen praten. Maar mijn échte vriendinnen zitten eigenlijk niet op mijn school. Of nou ja, eentje dan. :'D


    Omfgh, precies hetzelfde hier. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lisztomania schreef:
    Ik heb me er al bij neergelegd dat ik voor altijd sociaal gestoord ben (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Lisztomania schreef:
    Ik heb me er al bij neergelegd dat ik voor altijd sociaal gestoord ben (:


    I solemny swear I'm up to no good.

    Lisztomania schreef:
    Ik heb me er al bij neergelegd dat ik voor altijd sociaal gestoord ben (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    socialy awkward I am.

    :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lisztomania schreef:
    Ik heb me er al bij neergelegd dat ik voor altijd sociaal gestoord ben (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt