• Heey allemaal,

    Ik ben vandaag precies een jaar lid. Maar wanneer krijg ik dan de badge van een Jaar Lid zijn? Ik heb hem namelijk nog niet.
    Als de mods mij kunnen helpen graag...

    Alvast bedankt,
    Kim (RMnJvKnLHfan)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als je een mod een PB stuurt zal hij/zij dat voor je oplossen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je krijgt je badge als je daadwerkelijk een jaar lid bent. Over ongeveer een uur dus (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Waarschijnlijk komt dat omdat het nog geen 19:34 is.
    Als je hem na die tijd nog niet hebt, kan je me pb'en en dan zal ik hem geven (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je bent geregistreerd op 19:34. Het is nu 18:57. Technisch gezien ben je nog geen jaar lid. Ik zou tot morgen wachten tot je gaat pben. Op zijn allerminst een halfuurtje.


    quidquid excusatio prandium pro

    Remembrall schreef:
    Waarschijnlijk komt dat omdat het nog geen 19:34 is.
    Als je hem na die tijd nog niet hebt, kan je me pb'en en dan zal ik hem geven (:

    Applejack schreef:
    Je krijgt je badge als je daadwerkelijk een jaar lid bent. Over ongeveer een uur dus (krul)


    Hm, ik ben net twee mods te langzaam (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Remembrall schreef:
    Waarschijnlijk komt dat omdat het nog geen 19:34 is.
    Als je hem na die tijd nog niet hebt, kan je me pb'en en dan zal ik hem geven (:


    Dank je!
    Ik heb gemerkt dat ik te ongeduldig ben, heb ik wel vaker...
    Topic kan op slot mods!!
    Nog bedankt voor de antwoorden!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."