• Ik moet even weten wat jullie vinden over de doodstraf voor mijn betoog over de doodstraf. Ik moet een paar voor en tegen argumenten hebben.

    Dus vinden jullie dat de doodstraf een goede of een slechte straf was?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:06 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Mutant schreef:
    Slecht, want het ging allemaal zo snel -natuurlijk niet altijd- Ik vind dat die mensen moeten lijden.


    Alis volat propriis.

    Nightlock schreef:
    Persoonlijk vind ik het een slechte straf, omdat de misdadigers veel te makkelijk wegkomen met wat ze gedaan hebben. Ze hebben vaak veel leed veroorzaakt en dat verdienen zij ook. En het is ook redelijk sneu als deze persoon al geëxecuteerd is en vervolgens onschuldig blijkt te zijn..


    comfort in c h a o s

    Ik vind het slecht, omdat het voor degene die de doodstraf krijgt maar makkelijk is om er zo van af te komen. Ik vind juist dat ze moeten 'rotten in hun cel'.


    Life is hard and then we die

    Ik vind het goed, jij dood iemand anders, ga zelf dan ook maar dood.


    To infinity and beyond •

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het slecht, omdat het voor degene die de doodstraf krijgt maar makkelijk is om er zo van af te komen. Ik vind juist dat ze moeten 'rotten in hun cel'.


    Where words fail, music speaks

    Ja, levenslang zou een betere oplossing zijn, maar dat bestaat in Nederland gewoon niet. De meest gekke en gestoorde misdadigers kunnen in aanmerking komen voor vervroegd vrijlaten en dat soort shizzle.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ja, levenslang zou een betere oplossing zijn, maar dat bestaat in Nederland gewoon niet. De meest gekke en gestoorde misdadigers kunnen in aanmerking komen voor vervroegd vrijlaten en dat soort shizzle.

    Bestaat wel, komt maar zelden voor ja (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Taize schreef:
    Ja, levenslang zou een betere oplossing zijn, maar dat bestaat in Nederland gewoon niet. De meest gekke en gestoorde misdadigers kunnen in aanmerking komen voor vervroegd vrijlaten en dat soort shizzle.


    Levenslang bestaat wel. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Both. Sommige écht slechte/gevaarlijke personen werden daardoor vermoord, MAAR de straf werd te pas en te onpas gebruikt.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind het geen goede straf wand ik vind het geen straf. Hij krijgt een lief spuitje valt in slaap en is dood. Na lekker lijden, kunnen ze beter in een cel rotten.
    Daarbij vind ik niet dat je een leven moet nemen, tenzij het voor voedsel of bescherming is en er geen alternatief is..


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Aan de ene kant goed, sommige mensen mogen echt niet meer op deze wereld rondlopen, omdat ze misschien vervroegd vrijgelaten worden of eventueel ontsnappen, die moeten ze gewoon afmaken.
    Aan de andere kant, je bent even slecht als degene die de doodstraf krijgt, het is gewoon moord.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slecht. Laat ze alsjeblieft in een cel wegrotten in zo een gevangenis zoals ze in arme landen nog hebben. Alsjeblieft zegt. Met de dood komen ze der lekker snel vanaf.

    Yue schreef:
    Tegen, als iemand echt iets vreselijks heeft gedaan vind ik voor altijd opsluiting beter. Als degene dood is, voelt hij toch niks meer. En is hij gewoon weg. Laat degene maar lekker wegrotten voor zijn daden.


    + Geen superluxe cel. Gewoon op brood en water.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:59 ]


    26 - 02 - '16

    Slecht, het haalt niets uit. De dood is een verlossing als je je hele leven lang in een cel moet zitten + onschuldige mensen die ter dood veroordeelt worden..


    All I have in life, is my imagniation.

    Slechte straf, want de persoon die dat doet verlaagd zich tot de mordenaars niveau laat ze maar eeuwige straf hebben


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.