• "Voor mij is Drones een figuurlijke psychopaat die aanzet tot psychopathisch gedrag zonder toevlucht. De wereld wordt geregeerd door drones met drones om ons allemaal te veranderen in drones." - Muse-frontman Matthew Bellamy over Drones

    Muse heeft weer een nieuw album op de planken staan. Ik had al een heleboel leuke foto's en aankondigingen op facebook gezien, maar nu is er dan ook daadwerkelijk een voorproefje! Het nieuwe album, Drones, komt 8 juni 2015 uit. Hierboven is de eerst single, Psycho, te beluisteren. De eerste "track" van het album, Dead Inside. komt 23 maart uit.

    De Tracklist:
    1. 'Dead Inside'
    2. '[Drill Sergeant]'
    3. 'Psycho'
    4. 'Mercy'
    5. 'Reapers'
    6. 'The Handler'
    7. '[JFK]'
    8. 'Defector'
    9. 'Revolt'
    10. 'Aftermath'
    11. 'The Globalist'
    12. 'Drones'


    GOMMIES, het maakt me wel heel benieuwd. Vooral omdat ik het idee heb dat ze weer een beetje terug gaan naar de oude sound, zoals Plug In Baby (Origin of Symmetry). Ik ben nog een beetje sceptisch, omdat het deuntje wel héél erg musig klinkt, alsof ik het eerder heb gehoord. Wat vinden anderen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb een HELEBOEL zin in het nieuwe album! Ook heb ik het nieuwe nummer geluisterd en ik ben super enthousiast! ^^
    Kortom: ik kan haast niet wachten tot Juni!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Whew, ik hoor hem voor het eerst. Wat een heerlijk liedje dit, kan niet wachten om ze te zien op pinkpop en uiteraard tot de album release! Ik ga hem zeker de eerste dag al in huis hebben :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind Muse zeker vet. Heb er dan ook meerdere CD's van:) Al vind ik dit nummer een goede achtelriggende betekenis hebben, toch vind ik de muziek minder.
    En idd ergens klinkt het bekend, Super massive black hole-ish?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het geweldig klinken! *^* Ik heb overigens het idee dat het herkenbaar is, omdat zo'n soort deuntje soms live werd gebruikt, als ik het goed heb voor of na Stockholm Syndrome. Dat was altijd zo'n instrumentaal stukje.
    Maar ik zat helemaal te fangirlen toen de datum eindelijk bekend was, haha. Ze zitten ons al zo lang te pesten met mini previews enzo. XD
    Ik ben enorm benieuwd naar meer!
    Het thema van het album vind ik ook fantastisch. *^*

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 16:41 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben benieuwd!


    Tell me about it, stud.