• Ik ben vorige week samen met een Syoxisia naar de film Suicide Squad geweest. Ik heb een review gemaakt over deze film op mijn youtube channel, maar omdat ik wel benieuwd was naar meningen van andere maak ik dit topic aan. Ik heb namelijk veel negatieve reacties gehoord over de film. What did you guys think? Zijn jullie het een beetje eens met mijn eigen mening of totaal niet? I'm curious!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik had er heel veel van verwacht nadat ik de trailer gezien had. Maar het viel keihard tegen toen ik hem een paar dagen geleden keek. De leukste stukjes zaten allemaal al in de trailer blijkbaar.
    Dat rare stemmetje van the Joker vond ik maar irritant en ik snapte niet waarom Harley een mobiel had terwijl ze in de gevangenis zat..

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 18:32 ]

    't Enigste wat de film goed maakte waren Harley, Joker en Deadshot.
    De rest was amper in beeld of gewoon puur shit. Dat model moet ook echt oprotten, ze kon er niks van (Enchantress)

    En ik vind 't heel jammer dat ze de relatie tussen Joker en Harley niet heel goed in beeld hebben geplaatst. Voor mensen die Harley en Joker niet kennen, lijkt het me moeilijk te begrijpen waarom Joker sommige dingen doet tegen Harley. Hun relatie is namelijk heel abusive, ik vind dat ze dat beter naar voren mochten brengen.

    Verder wel props naar Jared Leto voor de nieuwe Joker. Je kan het echt niet vergelijken met die van Heath Ledger. Die van Ledger was meer duister en die van Leto meer gangster.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    't Enigste wat de film goed maakte waren Harley, Joker en Deadshot.
    De rest was amper in beeld of gewoon puur shit. Dat model moet ook echt oprotten, ze kon er niks van (Enchantress)

    En ik vind 't heel jammer dat ze de relatie tussen Joker en Harley niet heel goed in beeld hebben geplaatst. Voor mensen die Harley en Joker niet kennen, lijkt het me moeilijk te begrijpen waarom Joker sommige dingen doet tegen Harley. Hun relatie is namelijk heel abusive, ik vind dat ze dat beter naar voren mochten brengen.

    Verder wel props naar Jared Leto voor de nieuwe Joker. Je kan het echt niet vergelijken met die van Heath Ledger. Die van Ledger was meer duister en die van Leto meer gangster.

    Dit eigenlijk ja.

    Ik vond het trouwens wel een typische film als je even je verstand op nul wilt zetten. Misschien is dat de reden waarom ik er wel van kon genieten - mijn verwachtingen waren niet echt hoog.

    WB heeft veel scènes eruit geknipt trouwens.

    Ik ben een groot fan van DC maar dat ze veel dingen lieten zien in de trailers en niet in de film vond ik zwaar kut.

    Gelukkig maakt Geoff Johns nu een deel uit van de DCEU en heb ik hoop voor de DC films die nog volgen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vond het jammer dat ik stukjes die ik in de trailer zag, niet in de film heb gezien.

    Kan iemand mij misschien het laatste stuke met Bruce Wayne even uitleggen? Ik was al mijn spullen al bijeen aan het rapen toen omdat ik dacht dat het gedaan was.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vond het jammer dat ik stukjes die ik in de trailer zag, niet in de film heb gezien.

    Kan iemand mij misschien het laatste stuke met Bruce Wayne even uitleggen? Ik was al mijn spullen al bijeen aan het rapen toen omdat ik dacht dat het gedaan was.

    Ik wist dat er nog iets zou komen, maar ik moest snel weg, dus ik weet niet wat het laatste stukje was. Ik denk dat ik het maar even ergens op youtube moet gaan zoeken of zo.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scandal schreef:
    Ik vond het jammer dat ik stukjes die ik in de trailer zag, niet in de film heb gezien.

    Kan iemand mij misschien het laatste stuke met Bruce Wayne even uitleggen? Ik was al mijn spullen al bijeen aan het rapen toen omdat ik dacht dat het gedaan was.


    Bruce kreeg info over de metahumans. Zeg maar Barry Allen/The Flash & Arthur Curry/Aquaman wat weer leid tot de Justice League die volgend jaar uit komt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Scandal schreef:
    Ik vond het jammer dat ik stukjes die ik in de trailer zag, niet in de film heb gezien.

    Kan iemand mij misschien het laatste stuke met Bruce Wayne even uitleggen? Ik was al mijn spullen al bijeen aan het rapen toen omdat ik dacht dat het gedaan was.
    Dat is een soort introductie van de nieuwe film Justice League.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 23:26 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nja, ik ben meer een Marvel fan. DC vindt ik minder - op de Joker en Harley na - dus ik geloof dat ik niks gemist heb.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.