• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Junipa
    'Graag gedaan,' herhaal ik. 'Ik neem aan dat je er niet over wil praten?' ga ik verder, terwijl ik het bloed van de muur begin te halen. Ondertussen komt Loki naar binnen wandelen - die kat volgt me ook overal. Gelukkig wel, ik zou haar niet willen missen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian Vylore

    Ik schud mijn hoofd. "liever niet" zucht ik en kijk naar de kat die de kamer komt binnenlopen.

    Arléne McCarthy
    Ik heb altijd lef gehad en nu zal ik vechten voor iets ik belangrijk vind, iets waar ik in geloof. Ik sta op van mijn bed en loop naar Damian's kamer. Ik klop zacht op de deur en probeer het niet op mijn o zo vertrouwde klopje te laten lijken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik knik. 'Snap ik wel.' Even doe ik een stapje achteruit en bekijk het resultaat. Nee, het bloed is weg. Mooi zo. 'Zal ik anders iets te eten halen?' stel ik voor. Hij gaat waarschijnlijk niet naar beneden, voorlopig. Dan word er op de deur geklopt. 'Zal ik opendoen?' Ik vorm de woorden met mijn mond, maar er komt geen geluid uit.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:49 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Wait, ik pas het aan hoor Kirsten ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ De 'r' moet voor de 'i' want et is Kristen ^^. Okay]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Sorreh! Ik haal Kristen en Kirsten altijd door elkaar xd
    En het is aangepast!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian Vylore

    Ik knik. "doe maar" zucht ik verslagen. en kijk afwachtend naar de deuropening.

    [ Zag ik en geeft niks, iedereen maakt eens een foutje en ik weet jouw naam nog niet eens ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Rosanne, Rose afgekort xd]
    Junipa
    Ik knik, loop naar de deur en doe hem open. 'Hé Arléne,' zeg ik. 'Kom binnen.' Ik doe een stapje opzij en ga verder met het fatsoeneren van de kamer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Arléne McCarthy
    Ik loop stilletjes naar binnen en kijk naar de vloer, te bang om Damian te zien. Hou je sterk, Arléne. Ik zucht en glimlach.
    'Gaat het Damian?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damian Vylore

    Ik zie dat Arléne naar mijn handen kijkt en knik. "ja het gaat wel weer"zucht ik . oh wat voel ik me nu een sufferd. Ik bal mijn handen tot vuisten en kijk Arléne onzeker aan, wat ben ik toch stom geweest..

    Junipa
    De bel gaat, maar mijn eerste les vandaag is Vampyre Sociologie van Damian, dus ik denk niet dat hij me te laat zal melden. Zonder iets te zeggen zet ik de laatste meubels recht en blijf dan besluiteloos staan. Weggaan of blijven?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Arléne McCarthy
    Hoe moet ik dit gesprek voortzetten? Ik ben daar noout goed in geweest. Ik glimlach naar Damian, maar zeg niks.
    'Zo eh moet je niet naar je lokaal gaan ofzo?' vraag ik maar.
    Damn! Te laat. Oh wacht ik begon met Vampyre Sociologie, Damian geeft die les maar Damian is hier. Dus hij is net zo laat als ik ben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [hulleu]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.