• Want ik heb m'n sleutels niet bij me D:
    Ik zit nu op het trappetje voor mijn huis, de hond staat aan de andere kant van de deur naar me te blaffen en verder is er niemand thuis. Het is best wel koud hier, mijn ouders zijn er pas over drie kwartier en er ligt nergens een reservesleutel.
    Iemand ooit in zo'n situatie gezeten? Dit is de tweede keer dat dit me in mijn leven gebeurt, en de tweede keer dat het in de winter was. -_-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ken het maar al te goed. Alleen heb ik het geluk dat mijn raam nooit goed dicht kan dus kan ik er dan altijd door naar binnen kruipen.(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vroeger wel :'D Dan klom ik over het hek en keek of de achterdeur open zat en een keer probeerde ik door het raam van mijn zus te klimmen, maar dat lukte net niet =( Een keer ging ik in de herfst in mijn jas op de tuinkussens slapen en toen kwamen mijn ouders thuis en vonden ze me slapend in de thuis :'D


    SLOAN.

    Kut dubbelpost.


    SLOAN.

    Een keer bij een vriendin, dat ze haar huis niet in kon en ik bij haar bleef slapen..

    Toen hebben we met zo'n kleding haak door de brievenput het slot opengemaakt..

    en een keer bij mezelf :'D Toen was het koud o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat heb ik al drie keer gehad. En drie keer was het toen heel koud buiten een keer sneeuwde het zelfs :3
    Maar je overleeft het wel hoor <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Haha, ja. Toen ging ik de sleutel halen bij onze schoonmaakster en toen ik thuiskwam was mijn moeder ook al thuis, lol. Kon ik terug om die sleutel weer terug te brengen. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Een keer. Voor de rest wel vaker, dan had mijn moeder de sleutel meegenomen, maar als het lage raampje niet open was, dan klom ik via de schuur het dak op (in de hoop dat ik niet uit zou glijden) en dan ging ik door het dakraam van mijn broer heen. Maar die ene keer zat dat raam ook dicht. Ik ben onderhand een professioneel inbreker in mijn eigen huis ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nog nooit overkomen


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    USB schreef:
    Heb ik ook eens meegemaakt das kei lastig,en dan lopen er mensen voorbij en hoe dan bekijken ze je alsof je oud vuil bent

    Hahaha, ja, of als je dan door een raam klimt xD Die koppen, onbetaalbaar.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:07 ]


    ars moriendi

    Bij ons zat ooit de sleutel er nog langs de binnenkant op, dus we konden niet naar binnen, we hebben de deur moeten laten openbreken. ><


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Fail
    haha en als de politie toevallig voorbij rijdt, en iemands kont voor het raam ziet hangen ben je gelijk de klosxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Meerdere malen, meestal voor een kwartiertje, 2x voor één uur.
    Eerste keer was ik gaan schaatsen, mijn sleutels zatten in mijn andere broek. Ik zat buitengesloten, mijn kat zat naar mij te kijken 'waarom kom je niet binnen(cat)?' en het vroor buiten. Ik had dikste handschoenen en muts, maar het was nog koud. Brr...
    Tweede keer was ook in de winter, maar toen was het niet zo koud.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:37 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bieberbucks schreef:
    Bij ons zat ooit de sleutel er nog langs de binnenkant op, dus we konden niet naar binnen, we hebben de deur moeten laten openbreken. ><


    Achterdeur misschien?

    Ik kon altijd bij de buren de sleutel halen :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Haha, sorry, maar het klinkt best grappig :') En ik mag lachen want waarschijnlijk ben je nu al binnen (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mij is dat al veel te vaak overkomen ><
    Sindsdien laat ik altijd het raam van mijn kamer openstaan, zo kan ik altijd binnen. Alhoewel ik daarvoor eerst een ladder moet gaan zoeken :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.