• Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?




    • Onbekende personen
    Neem een abo, ik waarschuw niet

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 23:35 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    I like it!


    we danced all night to the best song ever.

    Ik schop dit even naar omhoog, omdat dit er gisterenavond pas laat opstond en de meeste het niet hebben kunnen zien dan. dat mag toch hé lawll


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Paynephone schreef:
    I like it!

    Dankjewel :')


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Aboo (:

    Je template is mooi.
    Ik heb een abo genomen! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    @Sunbaked & Vivaldi Thanks :')


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Deel 2 staat ondertussen online


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.