• Dan heb ik het over het concert van All Time Low op pukkelpop. All Time Low moest om twee uur spelen maar ik stond al van elf uur in de Marquee. Die drie uur wachten was het waart. Na een uurtje kwam Chiara -Jardine/Gaskarth- ook bij me staan.

    Dit concert ga ik niet snel vergeten. Ik stond aan Jack's kant en op een gegeven moment bukt Jack voor me op het podium en doen wij allemaal gebaren naar elkaar. Ik doe teken van dat hij in het publiek kan komen. Hij doet dan teken dat dat nu niet gaat en dat ik op het podium moest komen. Maar de beveiligings man knikte van nee.
    Dan op het einde van 'Dear Maria' nadat ze zo hun gitaren hebben weg gegooit springen Jack en Alex van het podium. Jack was iets verder maar hij liep door en kwam voor mij staan. Hij nam mijn handen vast en zette zichzelf op de reling waarna hij mij een knuffel gaf. Hij was zo het publiek aan het groeten. Ik heb aan zijn tshirt gezeten, en toen hij weer af de bar ging nam hij mij weer vast.
    Ik ben zo blij, dit heeft echt mijn vakantie gemaakt. ;D

    -Oh en ik heb een Plectrum -ja,ja annelies ;D-van Jack ;d

    - En dat hij naar me toe komt heb ik allemaal opgenomen, filmpje komt later ;d

    Jack, Alex, Zack, Rian
    Mijn filmpje.
    Waar Jack teken doet. Niet door mij gefilmd @1:59 bukt hij en doet hij teken naar mij.
    _O_

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 23:34 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    oeeeh, dat is zó vet <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck , ... - ik kan dat nog veel zeggen hoor ;o
    I'm so jealous >;[ Maar ik ben echt blij voor jou dat je dit hebt meegemaakt, ik weet hoe graag je zoiets als dit wou (flower)
    PICTURES!

    btw liefste Britt (flower) , dat noemt men een plectrum, niet gitaar pick ;D

    Ik ben jaloers! Ik wou dat ik ook had kunnen gaan, maar ik vind het wel leuk voor je.


    x Jasey


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Omg, awesome! Enorm gaaf voor je :'D!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    damn, jealous :Y) ookal zou ik liever Alex knuffelen xd ik wou zo graag nr pkp, dus nu moet jij mijn bron spelen voor filmpjes ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    Omg, echt ik ben jaloers! :Y)

    OMG OMG OMG OMG BRITT!!!! WAT LEUK VOOR JE!
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    Ik ben jaloers, zoals je ziet.


    Hope goes lost but never dies.

    Ulybki schreef:
    Omg, awesome! Enorm gaaf voor je :'D!


    effort never betrays you

    Oh my god. Jaloers. Jaaaackkk. echt jaloers :9~:9~


    SLOAN.

    Mijn filmpje.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 21:29 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Klinkt echt geweldig! Ik ga nu dat filmpje kyken! :p


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jaloers, echt super gaaf!


    Everything is worse without music.

    Omfg, dat is zooooo vet. Ik ben blij voor je, ghehe. Al ben ik stiekem wel vet jaloers. :3 Moooi dat het zo leuk was! (:

    Britt jonge, ik ben echt blij voor jou :'D


    Some people make the world special just by being in it