• Hoi mensen,
    Failhare en ik, organiseren een meeting voor 19 november.
    Uiteraard zal deze in Tilburg plaatsvinden, zoals je in de titel al kunt zien. We spreken om 12 uur af bij de Bruna op het station. Bezwaar hiertegen? Meld dat alsjeblieft even in dit topic.

    Wat neem ik mee? Je neemt drinken mee, en eventueel iets lekkers voor jezelf of anderen. Als je wilt, kun je altijd nog geld meenemen.

    Hoelaat eindigt het? Ik heb al eerder gemeld dat het begint om 12:00, we vertrekken om 12:14 bij de Bruna. Hoelaat het eindigt moet je zelf weten. Je kunt eventueel nog met andere mensen afspreken dat je blijft eten in de stad.

    Wie komen er?
    Pariah
    Counterpoise
    Bouvier
    Bluefure
    TheCosplayer [Iets later.]
    Jackal
    Buddy

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:04 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jackal schreef:
    Zaterdag heb ik een intocht van Sinterklaas in mijn dorp, en ben ik Zwarte Piet. (no_chears) Later moet ik dan werken als zwarte piet. Fml. Kan niet komen, gaiz.

    Jammer.
    Lol, het worden er steeds minder en minder.. Toch maar met die anderen mee dan? :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Agree :'D

    -Lol we gaan naar een officiele emo-meeting (cat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Agree :'D

    -Lol we gaan naar een officiele emo-meeting (cat)

    Als die überhaupt doorgaat.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gaat die waarschijnlijk ook al niet door? :"D


    Let it come and let it be

    Beter idee; Jullie gaan allemaal naar Vorstenbosch om mij te bewonderen!

    Starkiller schreef:
    Beter idee; Jullie gaan allemaal naar Vorstenbosch om mij te bewonderen!

    De dagkaart is afgeschaft dus nee (cat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Gaat die waarschijnlijk ook al niet door? :"D

    Misschien niet; de persoon die het organiseert is getuige geweest van een meisje dat doodgereden werd, dus misschien blijft hij liever thuis, of blaast hij het hele gedoe liever af.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Starkiller schreef:
    Beter idee; Jullie gaan allemaal naar Vorstenbosch om mij te bewonderen!

    Ik heb geen OV. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    De dagkaart is afgeschaft dus nee (cat)


    Idd! KutOV. Ik zou zó graag willen komen, maar ik moet voetballen en ben pas om half 4 klaar, en dan heb ik geen zin meer om nog 2 uur onderweg te zijn (cat) En dan is het maybe toch al afgelopen.. *sadface*

    Oh, en anders zouden jullie lopend naar Vorstenbosch moeten vanuit Veghel, (bloos)

    Pariah schreef:
    (...)
    Misschien niet; de persoon die het organiseert is getuige geweest van een meisje dat doodgereden werd, dus misschien blijft hij liever thuis, of blaast hij het hele gedoe liever af.


    daar had ik wat over gehoord die werd geraakt door een auto kimberlee had dat ook gezien toch? gehoord op school xd

    maar wat is het nou is het een quizlet meeting of gaan we met die andere groep het is nogal confusing :/


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    daar had ik wat over gehoord die werd geraakt door een auto kimberlee had dat ook gezien toch? gehoord op school xd

    maar wat is het nou is het een quizlet meeting of gaan we met die andere groep het is nogal confusing :/

    Het is sowieso een Q-meeting, maar we dachten; misschien kunnen we even bij hun gaan kijken, en gewoon weg gaan mochten we het niets vinden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Het is sowieso een Q-meeting, maar we dachten; misschien kunnen we even bij hun gaan kijken, en gewoon weg gaan mochten we het niets vinden.


    Toen met de meeting in Eindhoven gingen we weer snel weg bij ook zo'n emo-meeting waar we eigenlijk ook mee zouden gaan, daar vonden we niets aan (joehoe)

    Starkiller schreef:
    (...)

    Toen met de meeting in Eindhoven gingen we weer snel weg bij ook zo'n emo-meeting waar we eigenlijk ook mee zouden gaan, daar vonden we niets aan (joehoe)

    Hahah, ik weet niet of dit iets wordt, dat gaan we gewoon kijken. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    emo-meetings lijken me cool (A)

    maar het is dus nog een q meeting en we gaan dus gewoon kijken bij die andere?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    emo-meetings lijken me cool (A)

    maar het is dus nog een q meeting en we gaan dus gewoon kijken bij die andere?

    Jup. ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.