• Ik vraag me al een tijdje af welk verhaal er nou eigenlijk de meeste worden bevat.
    Als je een lang verhaal hebt of weet, wil je dan hier de titel en aantal worden achter laten?


    ©1998

    de* langste story, woorden*

    Hier is een link naar top-dingen op Q ^^

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 18:33 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    de* langste story, woorden*

    Hier is een link naar top-dingen op Q ^^

    Daar staat alleen bij welke user de meeste hoofdstukken heeft, niet welke story de meeste woorden of hoofdstukken heeft...


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaimes schreef:
    de* langste story, woorden*

    Hier is een link naar top-dingen op Q ^^


    Dat zijn top usurs, ik wil de langste story weten, van die titel is een beetje dom ik had er eerst het verhaal staan en toen verandert in story


    ©1998

    Ik had het laatst gevonden, maar het kon in ieder geval bij de vorige zoekfunctie.


    Edit:
    Stories -> Alle stories --> zoekfuctie aantal woorden --> De langste story op Q(denk ik) Het bestaat uit 363159 woorden.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 18:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    http://www.quizlet.nl/stories/35944/oh-dear-melody-afgelopen/
    Deze story heeft wel veel woorden (meer dan 95000) maar ik denk niet dat dat een van de langste is, gewoon een lange.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 18:44 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Memoria schreef:
    Ik had het laatst gevonden, maar het kon in ieder geval bij de vorige zoekfunctie.


    Edit:
    Stories -> Alle stories --> zoekfuctie aantal woorden --> De langste story op Q(denk ik) Het bestaat uit 363159 woorden.


    Aah lol, dank je wel!


    ©1998

    Graag gedaan. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."