• maar ik mis mijn ex.

    Sommige momenten denk ik, dat ik hem haat, en dan ben ik zo boos op hem. Maar zoals nu bijvoorbeeld, mis ik hem zo erg. Naast hem wakkerworden, met hem knuffelen enzo. Ik heb hem veel pijn gedaan, en hij mij. Maar ik was zo blij dat ik eindelijk over hem was, na 4 maanden, en nu gewoon, niet :\ Hij heeft een nieuwe vriendin, en ik vervloek haar. Ze is niet lelijk maar ik zeg dat ze een rotkop heeft, die dingen, gewoon omdat ik zo pissig ben dat hij nu Ik hou van je tegen haar zegt en niet meer tegen mij. Fack.

    Anybody knows what I'm talking about? :'D Ik voel me zo'n zeikerd nu, zo een aandachttrekker die je altijd op TV ziet. Anyways...


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Ik herken dat.. Maar ik wuif die gevoelens weg.


    26 - 02 - '16

    Eigenlijke dank ik dat je het mis en niet zozeer hem, maar kut is het wel.
    Niet te veel aandacht aan besteden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ahw meisje. Ik ken het gevoel (: In mijn geval dacht ik dat ik veel beter af was zonder die loser en ik nu véel betere vrienden heb dan hij ooit kon zijn. En natuurlijk helpt een nieuwe liefde ook (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb het een tijdje gehad, maar heeft hij nooit een andere vriendin gehad. Het gaat over, jezelf er vooral overheen zetten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik herken het gevoel niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bij m'n eerste ex had ik dat, dat meisje vervloekte ik vooral omdat ze al wat met mijn vriend(ex dus) had voordat het uit was met mij. Maar daarna heb ik het niet meer gehad.


    Life is hard and then we die

    oeh komt me zo bekend voor
    gewoon je proberen erover te zetten

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:44 ]

    iPotter schreef:
    Ik herken het gevoel niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen.


    We accept the love we think we deserve.

    Je mist het gevoel, niet de persoon zelf denk ik. En dat is ook wat ik heb. (bloos)


    -

    Genius schreef:
    Je mist het gevoel, niet de persoon zelf denk ik. En dat is ook wat ik heb. (bloos)


    Dat heb ik dus ook..


    26 - 02 - '16

    Ja, ik mis mijn ex al meer dan anderhalf echt heel, heel erg. :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik snap je helemaal. ik heb nu bijna een vriendje en ik zou hem echt gaan missen al zou hij opeens verdwijnen. zoek gewoon zoveel mogelijk afleiding (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik mis hém niet maar ik mis het verliefd zijn op iemand, een vriendje hebben in het algemeen. Maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om naar hém terug te gaan.


    It's time to be happy again.

    Genius schreef:
    Je mist het gevoel, niet de persoon zelf denk ik. En dat is ook wat ik heb. (bloos)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Genius schreef:
    Je mist het gevoel, niet de persoon zelf denk ik. En dat is ook wat ik heb. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.