• Mijn broer heeft net een nieuwe vriendin en ik ga haar dit weekend voor het eerst ontmoeten. Voor het gemak hebben ze ook maar besluiten dat ze het hele weekend blijft logeren. Maar ik ken dat meisje niet en ben het soweiso niet gewend om mijn broer te moeten delen. Ik kan hem gewoon niet loslaten. Terwijl hij daar heel gemakkelijk mee is.

    En nu moet ik mijn huis gaan delen met een wildvreemde...

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:28 ]

    Jóuw huis? Volgens mij is het nog altijd het huis van je ouders :'D
    En wie weet is ze wel heel gezellig en aardig :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zo, je kan ook overdrijven hoor. D: Je broer zeurt toch ook niet als jou vriend er is? Wees gewoon blij voor hem.


    Your make-up is terrible

    Het is niet jou vriendin, het is zijn vriendin. Jij hoeft er toch niet me te slapen?
    Ik snap het probleem niet.

    Mensen moeten jou niet zo afkraken ook al het echt heeeeeel verkeerd klinkt. (cat)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 19:12 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Tja, je zou het toch ooit moeten doen. Dus waarom niet nu. Zo erg is het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall



    No, srs, dafuq, je deelt je broer niet graag? Moet hij z'n hele leven single blijven omdat z'n zusje jaloers wordt op elk wijffie dat 'ie thuisbrengt? What the flying fuck is wrong with you?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    Zo, je kan ook overdrijven hoor. D: Je broer zeurt toch ook niet als jou vriend er is? Wees gewoon blij voor hem.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    You must be joking...
    Wees gewoon blij voor hem en probeer dat meisje vriendelijk te ontvangen. Hij is toch niet jouw bezit? 'Sides, je broer vindt haar leuk, dat wil toch wat zeggen over haar?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jackal schreef:



    No, srs, dafuq, je deelt je broer niet graag? Moet hij z'n hele leven single blijven omdat z'n zusje jaloers wordt op elk wijffie dat 'ie thuisbrengt? What the flying fuck is wrong with you?
    ^ Dat dus.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Uhm... Jij lag na iets van 2-3 dagen ook al met je beste vriend in bed. Op een gegeven moment heb je in een topic gezegd dat je niet zou kunnen slapen omdat hij er niet zou zijn, wat dus betekent dat hij regelmatig was blijven logeren. Dan vindt ik dit wel een beetje hypocriet (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jackal schreef:



    No, srs, dafuq, je deelt je broer niet graag? Moet hij z'n hele leven single blijven omdat z'n zusje jaloers wordt op elk wijffie dat 'ie thuisbrengt? What the flying fuck is wrong with you?
    _O_


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Had jou broer niet juist veel vriendinnen? Of toch voor dit meisje ook al een relatie?
    Wees blij voor hem, want jij brengt je vriend ook mee naar huis. Daar doet hij ook niet moeilijk over toch? Ik snap wel dat het even wennen gaat zijn met een vreemde in huis, maar je kan toch wel moeite doen om haar te leren kennen en haar welkom te heten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eh... juist. Ik zie het probleem niet XD?


    Life is hard and then we die

    O leuk, weer zo'n topic.
    Oordeel liever pas als je haar kent.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jackal schreef:



    No, srs, dafuq, je deelt je broer niet graag? Moet hij z'n hele leven single blijven omdat z'n zusje jaloers wordt op elk wijffie dat 'ie thuisbrengt? What the flying fuck is wrong with you?


    Alis volat propriis.