• ga ik echt nutteloze dingen doen.. :'D
    als ik nagellak op heb krab ik dat eraf, of ik teken poppetjes om mn vinger. en als er iemand naast me zit ga ik daar boter kaas en eieren of kamertje verhuren mee doen :'D wat doen jullie als je je verveelt in de les? x3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    - Met Nikki praten
    - Aan Nikki denken
    - Quizlet
    - Random surfen op mijn laptop
    - Dichten
    - Schrijven
    - Mensen om mij heen irriteren

    Ja ik mag mijn laptop gebruiken in de klas.
    HBO FTW


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik praat altijd. Of ik ga spelletjes spelen.
    Dagdromen over mijn toekomstige imperium, mijn klasgenoten een beetje pesten.
    Yup, the usual stuff.
    O, en Nynk haar foto's onderspammen. :Y) I almost forgot!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wegrotten in de klas, leraar trollen met ultimate retard questions, muziek luistren, en vooral heel veel tekenen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Facebook, Twitter, Quizlet, Hotmail, lang leve het gebruik van laptops in de klas*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik speel met mijn mobiel (wbw)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 7:35 ]


    -

    Verhalen te schrijven in een schrift of te praten.
    Lolz ik ga mijn iPod meenemen en kijken of ik hun WIFI-netwerk kan gebruiken, want dan kan ik internetten zonder dat het echt opgemerkt word.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    StJimmy schreef:
    Hele vreemde en verkeerde dingen bedenken, kijken hoe de tijd voorbij gaat, dromen. Oh en niet proberen in slaap te vallen, wat soms heel moeilijk is.

    Dit. Of briefjes doorgeven aan de jongens achter me :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik sms altijd echt mega veel dan, ik teken dan, ik klaag dat ik me zo erg verveel en naar huis wil, vriendin naast me irriteren, of een spelletje met haar doen ofzo. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Film kijken. Op mijn opleiding werken we met onze eigen laptop's, dus ik kan in alle rust series en films kijken op schooldagen.
    Of ik ga heel veel twitteren.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 10:13 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Meestal een nieuw verhaal bedenken voor quizlet, praten met mijn buurvrouw over onnozele dingen, of tekenen in mijn boek. Tekeningetjes inkleuren die in mijn boeken staan ofzo... Maar het is echt super irritant dat meestal als ik net ergens mee bezig ben, een leraar mij iets vraagt...en dan ben je nogal genaaid.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Anitaaa schreef:
    Praten en slapen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Exact hetzelfde als jij.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Secondes tellen,
    Schrift bekladden en wegdromen , tot ik zomaar de beurt krijg -.-

    Tekenen, alvast verder lezen in het boek, boter-kaas-en-eieren (of poker, ghehe), rare cartoons en internetmemes krabbelen in het schrift van m'n buurman, dubbelzinnig commentaar geven op alles wat de leraar zegt, wordfeuten, kauwgum kauwen, muziek luisteren, met dingen gooien, m'n stoel op twee poten laten balanceren, uit het raam staren, levenloze gesprekken voeren, trommelen op de tafel, zeuren bij de leraar of ik vijf minuten eerder weg mag om zogenaamd een bus die eigenlijk veel later gaat te halen, twitteren, eigen Dragon Cave-draken schetsen, verhalen schrijven (vooral in 't wiskundeschrift omdat die van die lekker grote pagina's heeft), van die levenloze multiplayerspelletjes doen op trage schoollaptops, aftellen tot de pauze.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 17:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    iPotter schreef:
    Ik kan ook heel zinloze dingen doen, maar vooral héél veel tekenen :'D Mijn boeken staan vol.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.