• Hallow mensen.
    ik heb zo'n krullend haar ietsjes langer dan tot op m'n schouders maar het is ook hee lspoezig en pluizig wil ik het sltylen wordt het pluizig kam ik het nou dan kan ik een scence fotoshoot gaan doen xD
    maar ik weet er niks leukers mee dan loslaten of met een haarband . en als ik mijn pony erbij loslaat dan ziet mijn neus der extra raar uit xD
    egt gek.weet iemandt nog iets leuk wat ik met m'n haar kan doen ?


    xxxAlysha


    I'm REBELLIOUS

    neee !!


    Because Nobody Love's

    Ik weet zel al niet wat ik met mijn eigen haar moet aanvangen, dus dan weet ik al helemaal niets voor iemand anders x'D sorry : )


    Listen to what we're not saying..

    zo kort knippen dat het niet als kort beschouwd word, en dan wassen voor je gaat slapen, dan droogt het mooi op (als je haar nat is voor je gaat slapen spul dr in doen) en dan gewoon los laten of twee staartjes maken met een elastiekje of je haar net zo lang rond draaien tot het zonder elastiekjes als staartjes blijven zitten xD

    Jaa, ik heb heel erg krullend haar ;)

    zo kort knippen dat het niet als kort beschouwd word, en dan wassen voor je gaat slapen, dan droogt het mooi op (als je haar nat is voor je gaat slapen spul dr in doen) en dan gewoon los laten of twee staartjes maken met een elastiekje of je haar net zo lang rond draaien tot het zonder elastiekjes als staartjes blijven zitten xD

    Jaa, ik heb heel erg krullend haar ;)

    Daarom noem jij dus Krullie! :D


    None but ourselves can free our minds.

    Japs xD

    Eerst krullebol, dat was nog duidelijker xD

    heeeey dat probleem heb ik ook ="D
    behalve dat mijn haar enorm kort is,
    omdat ik het scene wou, en het ging stylen en toeperen, en het toen dood was.
    ='D

    dus ik geef je alleen een tipding. níet toeperen.
    je weet maar nooit of je haar ertegen kan.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    heeeey dat probleem heb ik ook ="D
    behalve dat mijn haar enorm kort is,
    omdat ik het scene wou, en het ging stylen en toeperen, en het toen dood was.
    ='D

    dus ik geef je alleen een tipding. níet toeperen.
    je weet maar nooit of je haar ertegen kan.

    xd asl ik eht toepeer dan pfieuuwww pluizig en spoezig dat doei kaleen als ik een dikke vette knot op m'n kop wil hebben xd


    I'm REBELLIOUS

    (...)
    xd asl ik eht toepeer dan pfieuuwww pluizig en spoezig dat doei kaleen als ik een dikke vette knot op m'n kop wil hebben xd

    dat is de bedoeling van toeperen x'D.
    tenzij je het helemaal fout doet.
    toen me haaer nog lang was (dus ook stijl, als mijn haar lang is, is het stijl), had ik een keer bill-haar gemaakt.
    want toen had ik ook nog zwart haar ><
    en als me haar lang & levend is, ga ik het blond laten verven, met een roze pluk, net als avril.
    maar ik twijfel tussen zwart & blond.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    ik wil ook blond i(L) blond maar m'n ouders vinden het neit goed :(


    I'm REBELLIOUS

    k weet zelf ook nie wt k met mn haar moet doen, kweet wel wt k wil mr k mag het nie :(

    k heb ook krulle [heel fel] en k haat het, kwil stijl haar --'


    You're a star in heaven.

    me toow i hate krullen maar m'n mam heeft ze permanent laten stylen en der harne braken af daarom ! doe ik het niet en het kost iets van 100 euro


    I'm REBELLIOUS

    ik heb door mijn ozomooie krullen, trouwens een bijnaam op school.
    'schaap'
    ¬¬
    ik heb er wel meer
    'gothic'
    'tokio'
    'schaap'
    'lelijk'
    'zoek-een-leven'


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    me toow i hate krullen maar m'n mam heeft ze permanent laten stylen en der harne braken af daarom ! doe ik het niet en het kost iets van 100 euro


    ja das echt stom, en gewoon stijle met de stijltang gaat ook niet wnt mn haar krult gewoon te snel terug ><


    You're a star in heaven.


    dus ik geef je alleen een tipding. níet toeperen.
    je weet maar nooit of je haar ertegen kan.

    Iemand had dat bij mij ook eens gedaan, puur voor de fun :']
    Het leek net of ik de toren van Pisa op mn kop had >.<
    OT:Ik vind krullend haar heel mooi vaak. Zou het niet staan een lok opzij te doen en het gewoon gekruld laten?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook krullend haar maar dat is wel langer dan het jouwe en ik laat het gwn los.