• Ik had laatst een soort van ruzie met mijn moeder omdat ik mijn huiswerk niet had gemaakt.
    Toen had ze het volgende gezegd:
    'Als jij je VMBO-Diploma heb gehaald, als je die al haalt. Dan kun je gelijk naar Jumbo toe om te solliciteren want verder kom je niet in je leven.'

    Ja ik had mijn huiswerk moeten maken. Daar geen commentaar over.


    "Ignite, my love. Ignite."

    > heb de titel even aangepast =)

    Ach dat zegt ze gewoon zodat jij wel je huiswerk zou doen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn vader zegt altijd dat ik meteen maar bij de Hema moet gaan werken, omdat ik nog geen studiekeuze heb gemaakt. Zo lekker motiverend :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hahahahha, dat is een goede. Maar als mijn moeder boos is gebruikt ze meer van 'Je maakt de middelbare niet af en rent weg van huis om te gaan trouwen' Hahaha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waarom heb je een diploma nodig voor de jumbo? -gayhand


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hmm, mijn moeder zegt altijd dat ik het hoofd van de maffia word.
    Sounds interesting. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    OMG mijn ma zegt altijd als je iets moet leren kom je maar. Je bent oud en wijsxD(jaja) genoeg. Als je het niet haalt dat is jou probleem. Maar zoeits heeft ze egt nog nooit gezegd. Nu het door school even wat slechter gaat. (gepest en vriendin met zelfmoordnijgingen) helpen ze me wel. Dat vind ik wel fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zo héééééé. Had ik maar zo'n moeder, want mijn ouders hebben juist veel verwachtingen van me.(cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik deed VMBO-TL en nóóit huiswerk (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het VMBO is echt easy, daar verknal je 't echt niet als je je huiswerk een keer niet hebt gemaakt :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Het VMBO is echt easy, daar verknal je 't echt niet als je je huiswerk een keer niet hebt gemaakt :'D

    Mijn moeder is overbezorgt kwa school aangezien ik afgelopen jaar op het Havo/Vwo zat.


    "Ignite, my love. Ignite."