• Ik verveel me en ik heb veel te weinig abo's, dus ik ben weer op zoek naar nieuwe stories ^^
    Natuurlijk heb ik wel een paar eisen, hier komen ze:

    - Ik wil alleen onbekende personen, dus kom niet met fanfictions aanzettten!
    - Het liefste fantasy of stories met veel avontuur.
    - Ik vind het ook leuk als er liefde in voor komt, maar het moet niet te zoetsappig zijn en niet het hele verhaal moet erom draaien.
    - Graag gebruik van leestekens etc. (:
    - Het aantal hoofdstukken maakt niet uit, als het er maar niet té veel zijn. Stories die nog moeten beginnen zijn btw ook goed. (:

    Nou, dat was het zo ongeveer, posten maaaar. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oké, al eerste heb ik de tip van eens op het profiel van Philyra te gaan kijken. Zij schrijft alleen stories met onbekende personen, er zit avontuur in, vaak een tikje liefde en het draait ook soms om dood.

    Ook heb ik een story met Stand Alones -ik weet niet of je dat ook leest?- die je misschien ook eens kan bekijken? Dat zou ik heel fijn vinden!

    Kan je me trouwens even uitleggen hoe je een topic moet aanmaken?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 8:52 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Oké, al eerste heb ik de tip van eens op het profiel van Philyra te gaan kijken. Zij schrijft alleen stories met onbekende personen, er zit avontuur in, vaak een tikje liefde en het draait ook soms om dood.

    Ook heb ik een story met Stand Alones -ik weet niet of je dat ook leest?- die je misschien ook eens kan bekijken? Dat zou ik heel fijn vinden!

    Kan je me trouwens even uitleggen hoe je een topic moet aanmaken?


    Ik zal bij allebei wel even een kijkje nemen (: & Ja, stand alones lees ik ooook.
    Hoe je een topic maakt... Uhm. Je gaat naar 'forum index' onder het kopje 'forum'. Dan klik je op het subforum waarover je het topic wil laten gaan, bijvoorbeeld 'stories promoten'. En dan klik je op 'nieuw topic'. (: Ik hoop dat het zo duidelijk is!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/[/url]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week, zit nu op 12000
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik zal bij allebei wel even een kijkje nemen (: & Ja, stand alones lees ik ooook.
    Hoe je een topic maakt... Uhm. Je gaat naar 'forum index' onder het kopje 'forum'. Dan klik je op het subforum waarover je het topic wil laten gaan, bijvoorbeeld 'stories promoten'. En dan klik je op 'nieuw topic'. (: Ik hoop dat het zo duidelijk is!


    Huh? Kan je misschien werken met de links? Dan snap ik het misschien wel :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oké, heb het gevonden, never mind :')

    Bedankt! <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Vijfentwintig nachten tot de dood.
    Mijn 'soort van fantasy' over ridders in een door mij bedachte wereld. Zit ook avontuur in en een beetje liefde, maar dat is zeker niet de hoofdlijn van het verhaal.
    Ik moet wel eerlijk bekennen dat er deze maand niet veel hoofdstukjes komen aangezien ik meedoe aan NaNoWriMo. Ik had wel vooruit geschreven, maar ben door een crash een deel daarvan kwijt. --' Balen.
    Maar misschien wil je het een kans geven.


    I can't even think straight.

    Nog meer stories? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    mijn verhaal you belong with me, gaat over liefde
    en het verhaal van Aquila natuurgebonden, gaat over fantasy

    Lynnx schreef:
    mijn verhaal you belong with me, gaat over liefde
    en het verhaal van Aquila natuurgebonden, gaat over fantasy

    Phaha, Parachutes is al een abo van mij.
    Toch merci, Bo.
    Vergeef Bo (en mij) voor dit topic naar boven te schoppen... dat vind je niet erg zeker?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    (...)
    Phaha, Parachutes is al een abo van mij.
    Toch merci, Bo.
    Vergeef Bo (en mij) voor dit topic naar boven te schoppen... dat vind je niet erg zeker?


    Haha dat vind ik zeker niet erg ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Onbekende personen en liefde, oh lala! Hoop dat je dit misschien wat vindt?


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Drarry met humor

    Can I have your love?


    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik schrijf een leuke story, eigenlijk is het gewoon een normale story, waar de namen van 1D in zijn gebruikt ;)
    De story heeft al 59 chapters en hij is bijna afgelopen (:

    The more i see you, the more i want you


    Proloog

    ‘‘Hallo dames en heren, ik wil graag vragen of jullie jullie gordels om willen doen en het afval in de afvalzakjes aan de zijkant van de stoel wil deponeren.’’ Het was zo ver, Kiki en ik gingen EINDELIJK op zomerkamp. We hadden er zo lang naar uitgekeken! Lekker naar zuid Frankrijk met allemaal jongeren. Hoe leuk kan het zijn, toch?!.


    Ik keek om me heen maar ik kon Kiki en Harry nergens vinden.
    ''Waar zijn Kiki en Harry?'' vroeg ik aan Liam. ''Ssht zachtjes!'' zei hij.
    ''Dat was geen antwoord op mijn vraag!'' zei ik zo eigenwijs mogelijk.
    "Die zitten vast ergens hierachter ofzo!'' zei Liam. Hij keek me heel doordringend aan.
    ''Nee even serieus Liam, ik moet ze echt vinden!'' zei ik bezorgd.
    ''Eva, alles komt goed als de leiding dadelijk weg is dan komen ze vast weer te voorschijn
    en dan merk je dat er helemaal niks aan de hand was.’’ Zei Liam om me gerust te stellen.
    ‘’Maar wat als er dadelijk wel iets is?!’’ Ik probeerde op de staan maar Liam hield me tegen.
    ‘’Eva doe nou rustig, dat je ze zo snel niet hebt gezien betekent echt niet dat ze er niet zijn.’’
    Plots zagen we lichten onze kant op schijnen. ‘’Shit’’ zei ik zo zachtjes mogelijk.
    Ik hoorde wat gerommel. Ik schoof helemaal tegen Liam aan om zo klein mogelijk te worden
    zodat ze ons niet zouden zien. We hielden onze adem in.