• Ik ging net mijn instellingen veranderen, omdat ik geen mailtjes meer wilde krijgen als ik een bericht in mijn gastenboek had. Ik kwam er toen achter dat gastenboek, foto's en blog onder één blokje samen zijn gevoegd. Waarom is dat?
    Het lijkt me vrij onhandig voor mensen die wel veel foto's hebben en graag willen weten of iemand een reactie daar achterlaat (maar je gaat ze natuurlijk niet elke dag langs om het te checken), maar die geen mailtjes willen ontvangen bij een gastenboek bericht.
    Ik snap ook wel dat die groep klein is, maar 't lijkt me toch onhandig. Waarom is het zo ingedeeld?


    I can't even think straight.

    Ik lees mijn mail nooit,
    maar het lijkt me inderdaad onhandig (no_chears)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Dat is idd onhandig. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    vocalizer schreef:
    Ik lees mijn mail nooit,
    maar het lijkt me inderdaad onhandig (no_chears)

    Jij valt dan sowieso buiten de groep mensen die hier last van zouden kunnen hebben. x'd


    I can't even think straight.

    Ik lees de mails van Q sws niet, 't zijn er vééls te veel. Maar het is inderdaad wel onhandig voor de gene die hun mail wel checken. :B

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 16:20 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    Ik lees de mails van Q sws niet, 't zijn er vééls te veel. Maar het is inderdaad wel onhandig voor de gene die hun mail wel checken. :B

    Nu ja, ik ontvang nu alleen nog de mailtjes als ik een reactie heb gekregen ergens. En dat zijn er niet zo veel. Helaas. --'


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Jij valt dan sowieso buiten de groep mensen die hier last van zouden kunnen hebben. x'd


    Klopt (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Best lastig ja, het zou fijner zijn als Gastenboek en PB samen zouden staan.

    vocalizer schreef:
    Ik lees mijn mail nooit,
    maar het lijkt me inderdaad onhandig (no_chears)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dit heb ik jaren terug ook eens voorgesteld en ik ben nog altijd voor. Zou geweldig zijn als dat eindelijk eens gesplitst wordt. :3


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Dit heb ik jaren terug ook eens voorgesteld en ik ben nog altijd voor. Zou geweldig zijn als dat eindelijk eens gesplitst wordt. :3

    Ja, lijkt mij ook. Ik snap niet eens waarom het bij elkaar staat. (cat)


    I can't even think straight.

    Ik zou er zelf waarschijnlijk geen gebruik van maken, maar het zou inderdaad een stuk logischer en handiger zijn als die dingen gesplitst werden. Stel het voor aan Rutger. (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 16:04 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan