• Mijn moeder zegt gewoonlijk als ze thuis komt of van te voren, dit en dit is je avondeten want om half zes moet ik naar CS fietsen omd e bus te pakken voor ballet.
    Komt ze 2 tellen geleden binnenlopen. Zeg ik: 'Ja, wat moest ik nou eten?' 'Tja, gewoonlijk bak je toch het liefst een ei.' GODVERDOMME, de afspraak was dat zij me vertelde wat ik at zodat ik niet het verkeerde ging eten, ik heb de hele teringtijd zitten wachten tot ze thuis kwam en nu moet ik nog eten tas inpakken en ik kom te laat.

    Godverdomme, denk toch na!


    Edit:Aan alle mensen die hier komen zeiken over dat ik het neit goed doe, fuck off.
    Ik doe echt héél hard mijn best om mezelf omhoog te trekken, ik heb het absoluut niet makkelijk en wil zeker naar het volgende niveau. Dat gaat niet als ik te laat kom, lessen mis, of mijn best niet doe. Ik heb één kans per week en die wil ik niet verspillen daarom moet altijd alles perfect gaan op vrijag, ik voel me anders een onnozel blok aan het been. Iedereen heeft gevoelige plekjes, dit is die van mij en als ik in de stress schiet moet het er uit en kan ik niet helder denken. En jusit omdat ik zo harx mijn best doe, kan ik er neit tegen als iemand me ook maar een beetje in de weg staat.
    Alsof jullie altijd zo verstandig zijn op je eigen irritatiepunten.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:36 ]


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Maar we hadden een deal dat zij het me vertelt, anders eet ik weer iets verkeerds of pak ik een boterham terwijl er its klaar ligt en verspil ik het voedsel weer. No thanks.


    Kom op, je bent 16 jaar. Kun je dat nu nog niet zelf bepalen?


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Kom op, je bent 16 jaar. Kun je dat nu nog niet zelf bepalen?

    Verander dat maar in 13. Had ooit zomaar iets neer gepleurt bij leeftijd maar de zin om het te veranderen is ver weg :"D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Verander dat maar in 13. Had ooit zomaar iets neer gepleurt bij leeftijd maar de zin om het te veranderen is ver weg :"D


    Nou dan nog? Zo te zien denk je alles beter te weten, zou je dit toch ook beter moeten weten. Je moeder is niet je slaaf, ze kan ook dingen vergeten ze is een mens namelijk. Dus ik vind het belachelijk dat je hier boos om wordt.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Nou dan nog? Zo te zien denk je alles beter te weten, zou je dit toch ook beter moeten weten. Je moeder is niet je slaaf, ze kan ook dingen vergeten ze is een mens namelijk. Dus ik vind het belachelijk dat je hier boos om wordt.

    Ik vind het belachelijk dat jij je neit kan verplaatsen in een ander. Achteraf ben ik ook helemaal neit boos op haar, maar dit betekend écht veel voor me en op momenten van stress ben je nu eenmaal niet zo helder. Dus...
    Stress je? :Y)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ik vind het belachelijk dat jij je neit kan verplaatsen in een ander. Achteraf ben ik ook helemaal neit boos op haar, maar dit betekend écht veel voor me en op momenten van stress ben je nu eenmaal niet zo helder. Dus...
    Stress je? :Y)


    Waarom zou ik stressen --' Ik vind het gewoon kinderachtig dat je zo reageert. Maar goed. Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik niet boos zijn op mijn moeder, en al helemaal niet zo'n topic aanmaken.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Waarom zou ik stressen --' Ik vind het gewoon kinderachtig dat je zo reageert. Maar goed. Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik niet boos zijn op mijn moeder, en al helemaal niet zo'n topic aanmaken.

    Kee, nou gefeliciteerd en nu opfucken uit mijn topic dan.


    Let it come and let it be

    Gregory schreef:
    (...)

    Waarom zou ik stressen --' Ik vind het gewoon kinderachtig dat je zo reageert. Maar goed. Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik niet boos zijn op mijn moeder, en al helemaal niet zo'n topic aanmaken.


    Dat sport jou niet interseert, leuk voor jou. Maar haar interseert het wel, en voor haar is het belangrijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Kee, nou gefeliciteerd en nu opfucken uit mijn topic dan.


    Ga niet bijdehand doen, want als we zo gaan beginnen, kan ik ook nog wel even doorgaan. (':


    To infinity and beyond •

    i missed a fight? Boo, that sucks.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gregory schreef:
    (...)

    Ga niet bijdehand doen, want als we zo gaan beginnen, kan ik ook nog wel even doorgaan. (':

    Leuk, leuk. Doe maar, als jij er blij van word :'D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Kee, nou gefeliciteerd en nu opfucken uit mijn topic dan.


    wow wat zijn we weer gezellie
    maar als je nu niet meer boos op haar bent zeg dat dan zodat er niet mensen onnodig reageren(flower)(A)

    Buddy schreef:
    (...)

    Dat sport jou niet interseert, leuk voor jou. Maar haar interseert het wel, en voor haar is het belangrijk.

    Als sport voor haar ook maar half zo belangrijk is als ze beweert, wat best zo kan zijn, dan had ze er toch wel voor gezorgd dat ze op tijd was.
    Voor mij is mijn sport ook heel belangrijk en ik zorg er ook voor dat ik elke les kan komen, als moet ik lopen of op een lege maag gaan, nog ga ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En dan zijn we nu weer aardig. Dankjulliewel.


    I am an idiot, I move.

    LoveLover schreef:
    (...)

    wow wat zijn we weer gezellie
    maar als je nu niet meer boos op haar bent zeg dat dan zodat er niet mensen onnodig reageren(flower)(A)

    Dat staat in het hoofdbericht, dat ik neit boos ben op mijn moeder. Ik was ook niet echt boos op haar, maar zwaar geïrriteerd.


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Als sport voor haar ook maar half zo belangrijk is als ze beweert, wat best zo kan zijn, dan had ze er toch wel voor gezorgd dat ze op tijd was.
    Voor mij is mijn sport ook heel belangrijk en ik zorg er ook voor dat ik elke les kan komen, als moet ik lopen of op een lege maag gaan, nog ga ik.

    Je weet niet wat het voor mij betekend, en gewoonlijk heb ik alles ook lang van tevoren klaar en sta ik 10 minuten te vroeg op die bus te wachten, maar vrijdag was gewoon helemaal klote. Zelfs de les was verschrikkelijk.


    Let it come and let it be