• Ik heb nog een paar rollen nodig voor mijn draco malfoy lovestory http://www.quizlet.nl/stories/62639/they-call-me-cissy-ft-the-malfoys/
    deze heb ik nog nodig:

    * de beste vriendin van Julliett
    * de moeder van Julliett
    * de vader van Julliett

    Als je iets weet vul dit dan ff in:



    Als je bff kiest:

    Naam:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Woonsituatie:
    Patronus:
    Hobby's:
    Karakter:
    Doet op school(zwerkbal, schaken enzo...):
    Wil graag worden:
    Single,Of Vriendje:
    Zo ja, naam vriendje:
    Toverstok:
    Foto(mag ook de link zijn):
    Bijzonderheden(bepaalde tics of rare dingen):




    Als je paps of mams kiest:

    Naam:
    Afdeling waar ze in zaten:
    Patronus:
    Hobby's:
    Karakter:
    Beroep:
    Toverstok:
    Dooddoeners ja/nee:
    Foto(mag ook de link zijn):


    Als jouw rol gekozen wordt krijg je een mail en word jouw naam in de inleiding van het hoofdstuk waar jou personage zijn debut maakt gezet.

    THNX Char


    ''Look deep into nature and you will undertsnad anyth

    Naam: Gwen Collignon
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling:Huffelpuf :D
    Woonsituatie: Ouders en broertje. Naam mag je zelf bedenken xD
    Patronus: Schaap
    Hobby's: Tekenen, lezen, muziek luisteren en toveren xD
    Karakter:Aardig, help mensen graag maar kan ook voor zichzelf opkomen, droge humor.
    Doet op school(zwerkbal, schaken enzo...): Zwerkbal :D
    Wil graag worden: Leraar verweer tegen de zwarte kunsten
    Single,Of Vriendje: Vriendje
    Zo ja, naam vriendje: Heath McGregor
    Toverstok:Length:
    12 1/4 in
    Wood:
    Alder

    Core:
    Unicorn
    Flexibility:
    Surprisingly Swishy
    Het is engels maar dat komt door dat pottermore engels is :D
    Foto(mag ook de link zijn): Ik heb niet echt een foto en ik mag geen foto van mezelf aan iemand geven die ik niet ken dus ik beschrijf me zelf xD
    Ik heb half lang donkerblond haar dus het komt niet aan mijn schouders. Bruine ogen en een bril, zo'n Nerd bril die tegenwoordig in zin xD
    Bijzonderheden(bepaalde tics of rare dingen): Mompeld veel... hyper maar soms ook rustig en ik ben soms erg vaag en scheld veel :$

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt
    (cool)


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Naam: Isabella Murray
    Bloedstatus: Modderbloed, maar ze liegt erover dat ze een volbloed is.
    Afdeling: Gryffindor
    Woonsituatie: Alleen, haar ouders zijn doodgegaan aan een ziekte.
    Patronus: Fenix
    Hobby's: Verhalen schrijven, tekenen, bezig zijn met haar uiterlijk. En sporten, en met dieren werken.
    Karakter: Isabella, of hoe je haar meestal noemt Bella. Is een typisch meisje, ze is vaak bezig met haar uiterlijk en lacht veel. Roddelen doet ze bijna nooit en ze is zeg maar "Hard To Get" Ze valt niet voor een makkelijke flirt. *Ze heeft een zwak voor jongens met blond haar en bruin haar, en groene ogen en kuiltjes in de wangen.
    Doet op school(zwerkbal, schaken enzo...): Ze is meestal bezig met Zwerkbal, maar als ze niet aan het trainen is zie je haar meestal bij Hagrid, meestal zit ze met Scheurbek ze spelen.
    Wil graag worden: Iets met dieren, draken.. etc.
    Single,Of Vriendje: Single
    Zo ja, naam vriendje:
    Toverstok: Houtsoort: Eik. Inhoud, haar uit de staart van een eenhoorn. 28 cm lang
    Foto(mag ook de link zijn):
    Klik
    Bijzonderheden(bepaalde tics of rare dingen):*Zie sterretje bij karakter, ze bezit een kracht die ze zelf niet weet.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    MUM
    Naam: Phelicia Cinnomon
    Afdeling waar ze in zaten: Ravenklauw
    Patronus: Uil
    Hobby's: Piano en fotografie
    Karakter: Phelicia is een goed mens. Ze weet zich te beschermen en ze is mentaal heel sterk. Toch is ze gevoelig. Phelicia weet haar gevoelens uit te drukken in foto's en muziek.
    Beroep: Leerkracht toverdranken en verweer tegen zwarte kunsten
    Toverstok: Een gelakte van 35 cm uit berkenhout met het vocht van zeemeerminnentranen.
    Dooddoeners ja/nee: neen.
    Foto(mag ook de link zijn):


    Owl you need is love.

    Naam: Catherine Daphne Aercke
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Zwadderich
    Woonsituatie: Ze woont bij haar ouders
    Patronus: Schorpioen
    Hobby's: Lezen & zwerkbal
    Karakter: Catherine is sluw, soms gemeen en heeft soms een i don't care attitude maar haar vrienden zijn heel belangrijk voor haar. Ze is ook erg koppig en eigenwijs. Iedereen die haar probeert tegen te werken en die geen familie van haar is of een professor is, die vervloekt ze. Ze is slim maar heeft niemand dat vertelt behalve haar bff want ze wil niet als nerd bekend staan. Maar tegen over haar vrienden is ze lief & behulpzaam
    Doet op school(zwerkbal, schaken enzo...): Zwerkbal
    Wil graag worden: Professionele Zwerkbalspeelster
    Single,Of Vriendje: Single
    Toverstok: kersenhout met een kern van drakenbloed, 23.4 centimeter
    Foto(mag ook de link zijn):


    Bijzonderheden(bepaalde tics of rare dingen): Als ze zenuwachtig of boos is tikt ze altijd met haar nagels op de tafel of op de muur. Als ze heel geirriteerd is rolt ze met haar ogen


    Physics is awesome