• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    [maakt mij niks uit maar ik vroeg het me af omdat iedereen in de ik vorm schrijf. LOLZ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik keek embry even raar aan. wie was nou weer Elena. Het boeide me niks. Ik liep weer richting Jake. Ik deed zachtjes de deur open en niemand was er. 'Jake Jake kun je me horen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik bleef roerloos zitten. Mijn schouders schokten en mijn huilbui leek eindeloos. Ik moest denken aan de dingen die we allemaal hadden meegemaakt. Met de Cullens, kampvuren. En ik zag een kampvuur voor me zonder mijn beste vriend. Nee, dat mocht niet. Het zorgde er alleen maar voor dat ik roerloos en leeg bleef zitten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Bella kent Elena ;3. Ze viel haar aan, ze ging met Vladimir etc :'D.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [huh dat was tog lucy]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    'Jake Jake kun je me horen?' Maar natuurlijk kan ik je horen Bels! Het enige wat ik niet kan is je antwoorden. Ik spande me in en maakte een 'hmmm' geluid. Ik fronsde mijn wenkbrauwen. Zou ze het gehoord hebben?

    [Nee, Bella. Toen ze wild was, weg wilde. Weetjenog?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ow ik dacht lucy achja]
    bella
    Ik maakte een sprongetje toen er onduidelijk gemurmel uit zijn mond kwam. 'Zal ik blijven praten of doet dat pijn?' als ik hem kon helpen zou ik dat doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Gaat Elena nou voor Embry of voor die vladimir?]

    Jake
    Mijn keel voelde droog aan. Ik probeerde opnieuw een geluid te maken maar dit keer klonk het meer als piepen.

    Embry
    Ik starte mijn auto en reed de weg op. Ik dacht er niet bij na ik reed gewoon door tot ik Elena's huis zag.

    bella
    Ik keek bang naar Jake waar een piep uit kwam. 'War is er Jake heb je iets nodig kan ik helpen' ik werd weer paniekerig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Embry, al drie topics geleden ofzow :'D]

    Elena
    Ik wilde stoppen met 'niets' doen of voelen, maar dat ging niet. De tranen kwamen automatisch en mijn schouders bleven schokken van mijn snikken. Ik was een gebroken hompje vlees. Net als toen mijn ouders waren overleden. En toen duurde het zeven jaar voor ik mezelf was. Hoelang zou het nu duren?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jake
    Ik raakte geiriteerd. Nee bels ik probeer gewoon duidelijk te maken dat ik je kan horen! Dacht ik.

    Embry
    Ik sloeg de auto deur dicht en haaste me naar het huis, toen ze de deur open deed was het eerste wat ik deed haar omhelzen.

    Elena
    Ik bleef maar een beetje staan tussen zijn omhelzing. Mijn ogen waren rood van het huilen, en mijn keel voelde als schuurpapier.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    'Jake, Jake moet ik iemand halen of iets geven ofzo' hij reageerde niet en lag stil. 'Jake Jake'ik kon mezelf net inhouden hem niet doorelkaar te schudden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Mijn rug deed pijn en toen ik met mijn ogen knipperde deed het licht mijn hoofd tollen.

    Embry
    Het voelde zo goed haar weer bij me te hebben. Ik liet haar zachtjes los en keek naar haar gezicht. "Het komt wel goed." Fluisterde ik.