• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik merkte dat er wat met Jake was. 'Jake wat is er?'ik keek hem bang aan. Ik was nog niet voorbereid hem te verliesen. dus dat doen we dan ook niet. 'Mag ik even met hem samenzijn dokter ik zal rustig doen'beloofde ik terwijl de man knikte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Toen de dokter weg was siste ik. "Hoeveel weet hij van me? Weet hij dat ik zegmaar.. een wolf ben? Straks gaat hij vragen stellen over mijn snelle genezing!"

    Dokter
    "Natuurlijk niet. ik moet toch naar mijn volgende patient, als er iets is, dan bel je maar."
    [Bye Bye, dokter]

    Leah
    Ik liep even naar buiten, naar de frisse lucht. De geur van de medicijnen deed me denken aan mijn vader.


    Ex astris, sciencia

    bella
    'Ik weet het niet. Volgens mij weten ze niets. Maar we moeten je zo snel mogelijk bij Carlisle krijgen' fluisterde ik,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Elena is dood?]

    Jake
    Ik knikte. "maar ik heb geen mediche zorg meer nodig ik doe gewoon nog een dagje rustig aan dan kan ik er wel weer voor gaan." Zei ik optimistisch.

    bella
    Ik knikte. 'Waar is Renemsee heen?' ik dacht na en vroeg het me af. Daarna dwaalde ik weer af. Wat als Jake het niet zou redden wat zou Renesmee dan worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik dacht diep na maar ik wist het niet. "Geen idee," Mompelde ik. Ik maakte een schokkende beweging toen ik te hard op mijn rug leunde.

    bella
    Jake schokte. 'Jake'riep ik iets te hard omdat ikuit gedachte schrok.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee. Ik speel een beetje veel rpgd ;]]

    Elena
    Ik zuchtte. ‘‘Dat is het niet, Embry. We hebben nooit tijd voor elkaar. Er is altijd iemand die je nodig heeft. In die vier weken heb je helemaal niets laten horen. Ik heb nog nul keer met je kunnen slapen, een minimaal aan kusjes en date's? Volgensmij was dat er maar één. Ik dacht dat inprenting was dat je alleen van mij zou houden, en ook aan mij zou denken. Niet dus.’’ De tranen gleden over mijn wangen, terwijl ik mijn gezicht afwende.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [aaah dat is zielig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Ik zette de auto aan de kant van de weg. "Elena, er is geen meisje of persoon van wie ik meer hou dan van jou. Ik heb je gemist zoals ik nog nooit iemand gemist hebt, Ik heb elke dag aan je gedacht, wilde je elke dag bellen maar dacht dat je tijd voor jezelf wilde. Dat ik gewoon zo weinig tijd heb betekend niet dat ik niet van je hou want dat doe ik echt!" Ik stopte even en streelde haar wang. "Ik zou zo graag meer tijd met jou door brengen maar heb.. Ik heeb verplichtingen...."

    [net een begravenis stemming.
    bella
    Ik dacht aan wat de dokter zei. Op het knopje drukken als er wat is. Ik zocht het knopje maar kreeg hem niet gevonden. Bella rustig waar zouden ze knopjes ophangen. Toen zag ik het knopje en drukte er snel op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik ging naar de cafetaria, ik had al honger sinds die morgen maar had geen kans gehad om te eten.
    "Een broodje graag." Een brodje kaas verscheen al snel voor me en betaalde het bedrag dat ze vroeg.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 15:52 ]


    Ex astris, sciencia

    Jake
    "Bells het gaat goed ontspan!" Met moeite ga ik wat rechter op zitten en kijk hoe Bella rustig probeerd te worden.

    [hihi snelle dokters]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan