• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik stopte met gillen toen Jake zijn ogen opende. 'Jake Jake'ik begon weer te snikken. Ik moest embry erbij halen. 'Ik haal Embry'zei ik tegen hem. Ik stoof naar buiten maar daar was niemand. Ik pakte mijn mobiel en bwlde hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik slikte, en sloeg mijn ogen neer, waarna ik glimlachte. ‘‘Ik heb jou in ieder geval nog.’’ Prevelde ik zacht, en sloeg mijn armen om zijn nek. Zachtjes leunde ik naar voren, en snoof zijn muskusgeur naar bos en bomen op. Het rook zo vertrouwd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ik blijf online omdat mn ma lief is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Alles ging heel snel. Bella riep me maar rende toen weer weg. Ik zuchte en schraapte mijn keel. Het voelde schor aan. Ik kuchtte even en wreef in mijn ogen.

    bella
    Ik hoorde Jake hoesten en rende weer hard teurg. Daar bleef ikstaan en keek naar Jake. 'Ik bel Embry'zei ik. Ik belde zijn nummer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    "h-het gaat allemaal goed komen met Jake" ik wist dat het niet heel geloofwaardig klonk maar ik kon niet beter. "Hoe is het nu met je?" Ik rook aan haar haar. Ze was terug en nu pas merkte ik hoe erg ik haar gemist had.

    [ehm je mobiel gaat embry]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dokter
    Ik liep naar de andere kant van de kamer om een bekertje water te halen, de machine stond dicht bij de deur.
    "Hier, je moet wel dorst hebben." Ik glimlachte even. "Je rug zal jammer genoeg nog even pijnlijk aanvoelen. Ik kan je daar pijnstillers voor geven, als je wilt."


    Ex astris, sciencia

    [wtf bella rent als een kip zonder kop rond en dan komt de dokter fck droogxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    ‘‘Wel goed, denk ik. Ik heb geregeld dat ik hier mag blijven wonen, maar dan wel onder toezicht. Dus..’’ Een onschuldige glimlach speelde met mijn zachtroze lippen. ‘‘Dus nu moet jij op me letten. En ik had zo'n idee dat je dat niet erg zou vinden.’’ Grinnik ik lief, en druk mijn lippen even zacht op die van hem. Al die dagen heb ik niet beseft hoeveel heimwee ik naar Embry had, tot nu.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jake
    ik nam het bekertje dankbaar aan en nam een slokje. Ik hoeste opnieuw. Hoesten deed pijn. "Graag.." mompelde ik als antwoord op de pijnstillers.

    Embry
    ik liet Elena een beetje los om mijn telefoon op te nemen. "Met mij"

    Embry
    Ik glimlachte terwijl onze lippen elkaar raakte. "Dat had je goed dat vind ik totaal niet erg."

    bella
    'Embry waar zit je?'gilde ik in de hoorn. Ik keek even naar Jake


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik zuchtte, en sloeg mijn ogen neer. Bella. Ik wist niet dat ik dat ooit zou kunnen, maar ik vond haar soms zo vervelend. Iedere keer wanneer ik eindelijk eens tijd met Embry had, belde ze. Ik zuchtte, en liet hem los om vervolgens naar de keuken te lopen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    Ik zuchtte, "Ik ben bij Elena, ze belde en maakt zich ook zorgen om Jake. ik kom er zo snel mogelijk aan!" Ik hing op en volgde Elena zo snel ik kon.