• Hallo allemaal!

    Vanavond is het eindelijk zo ver! Ik ga samen met mijn hondje Tejo Agility doen. Hij heeft dit met mijn moeder ook al gedaan, maar dat is al drie jaar geleden, dus ik ben benieuwd hoe vooral ik het er vanaf breng. Hem gaat het denk ik wel lukken.

    Dit was ook altijd de wedstrijd die ik deed met mijn Nintendogs op de ds, hahaha.

    Hebben jullie ooit samen met jullie hond aan een hondensport meegedaan?


    Als dit topic trouwens meer bij het subforum dieren past, dan mag een van de mods hem verplaatsen. Ik twijfelde alleen, omdat het ook wel echt een sport is

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 9:01 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh leuk! Die van ons is daar nog te jong voor. Simpele trucjes kent ze wel, maar ze wil nog steeds te graag met andere honden spelen. Haha. Wel super gaaf dat je dit gaat doen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat leuk! Wij hebben thuis ook een hond, een oudere, en ze is super lui dus zelfs als we op tijd waren begonnen met oefenen had ze het van haar leven niet gedaan :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wat leuk! Ik heb mijn hond in het verleden een paar trucjes geleerd en ze kan enkele hindernissen nemen, maar ze was er nooit echt heel erg goed in en ik ben vaak weg, dus heb ik er niet mee verder gedaan. ^^


    What would Emma do?

    Mijn hond zou dit ook leuk vinden, denk ik. Hij kan heel veel trucjes en luistert goed. Alleen is ie nog wat te jong, denk ik


    26 - 02 - '16

    Wat leuk, veel plezier vanavond! (: Mijn hond kent enkele trucjes, maar ze is zelf nog veel te onzeker/bang om mee te doen aan een hondensport.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heel erg veel succes! Ik wil met mijn hondjes ook Agility gaan doen, maar ze zijn nog een beetje jong (10 maanden en 8 weken). Ik moet dus eerst nog even wat oefenen :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Oh, wat leuk! Veel plezier en succes vanavond. ^
    Ik heb zelf geen hond. Dus nee op Je vraag(, maar Ik heb het wel op de DS gedaan, haha.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga jullie even een update geven^^

    We moesten eerst de honden vastbinden zodat we alles konden opbouwen. Tejo was de enige die rustig bleef zitten en niet blafte. Ik was toen al super trots. ^^
    Daarna gingen we over balken heen springen en hij deef dat ook super. Mooi netjes springen en die andere honden er over heen stappen of en omheen.
    Toen deden we de tunnel, wat hij super leuk vond, waardoor ik heel hard moest rennen om hem bij te houden:')
    Als laatste gingen we de paaltjes (zie foto) doen, maar dat was niet zo lastig. Het was meer een stukje lopen. Hij deed het echt super goed! Trots op hem!

    Hij was de beste van de groep. Mijn hond is trouwens 7 jaar, maar hij deed dit al sinds hij een jaar of twee was met mijn moeder. (Er zat 3 jaar tussen de laatste keer en nu)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik ga jullie even een update geven^^

    We moesten eerst de honden vastbinden zodat we alles konden opbouwen. Tejo was de enige die rustig bleef zitten en niet blafte. Ik was toen al super trots. ^^
    Daarna gingen we over balken heen springen en hij deef dat ook super. Mooi netjes springen en die andere honden er over heen stappen of en omheen.
    Toen deden we de tunnel, wat hij super leuk vond, waardoor ik heel hard moest rennen om hem bij te houden:')
    Als laatste gingen we de paaltjes (zie foto) doen, maar dat was niet zo lastig. Het was meer een stukje lopen. Hij deed het echt super goed! Trots op hem!

    Hij was de beste van de groep. Mijn hond is trouwens 7 jaar, maar hij deed dit al sinds hij een jaar of twee was met mijn moeder. (Er zat 3 jaar tussen de laatste keer en nu)


    Naaawhhh, wat gaaf!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ooh leuk! Blij dat alles zo goed gegaan is, als jullie het beide leuk vinden, kan je blijven gaan!!
    Ik doe hondenschool met mijn hond Falco, eerder gehoorzaamheid dus, maar misschien probeer ik ook eens agility. Het zou hem nog passen want hij heeft geen schrik van toestellen en is snel.
    Het leukst vind ik om hem trucjes aan te leren die hij totaal niet nodig heeft :D
    Zo kan hij rollen en draaien naar links en rechts, vindt iedereen altijd fantastisch (lol)


    If nature calls, you answer