• Ik weet niet of dit juist staat..

    Ik krijg iedere week voor mijn vak fotografie een fotowoord waar ik een foto van moet maken.
    Deze week heb ik als woord 'glad' maar ik heb echt geen ideeën.
    Waar denken jullie aan bij het woord glad? Misschien krijg ik zo wat inspiratie?
    Thank you very much!
    x

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:52 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Aan iemand die op zen bek gaat :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Op m'n bek gaan. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Een tafel of aanrecht. Vooral een marmeren tafel/vloer/iets of zo :3


    Let the Night embrace you

    Ijs, sneeuw, kou.
    En ons aanrecht (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aan van die sluwe gladjakkers die bnw's verkopen. (cat)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aan Glad You Came van The Wanted. Gewoon omdat het woord in de titel voorkomt. x)


    Exactly who we are is just enough.

    Ga naar een schaatsbaan en trek een foto over de gehele schaatsbaan en plaats je camera iets boven de grond zodat het lijkt of een foto van de grond is getrokken en dan zie je allemaal schaatsende mensjes op ijs. Want ik denk dan aan ijs. (bevroren sneeuw, geen eetbaar ijs)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik denk gewoon aan ijs.(cat)

    Om een of andere reden aan satijn , omdat dat er altijd zo glas en zacht uitziet.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ijs.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MustacheMe schreef:
    Aan van die sluwe gladjakkers die bnw's verkopen. (cat)


    Alis volat propriis.

    ik ben dus de enige die weer dubbelzinnig denkt. :3


    Save me from myself.

    Ijs!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ijs, sneeuw, van die leuke jaren '70 kapsels, aan een gladde tafel (zo eentje die glanst) en aan een badkamervloer als de matten weg zijn :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik denk aan paling


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.