• Op sommige momenten komen er dingen naar boven waar je niet zo snel over zou denken. Zoals water op een tekening kletteren, smeerkaas met hagelslag op je brood smeren of (voor de schrijvers hier) en fantastisch idee voor een (nieuw) verhaal.

    Waarom delen we die momentjes niet? Want iedere Quizletter hier heeft wel een beetje creativiteit? Daarom dit topic waar we met z'n allen kunnen genieten van onze momenten waar we even buiten de normale gedachtes stappen en fantastische ideeën opdoen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 19:13 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Oké, mijn nummer één creatieve ingeving waar altijd iedereen me mee uitlacht of voor gek verklaard;

    Een huis waarin de vloer gemaakt is van springkussen.

    Dit idee krijg ik standaard als ik een springkussen zie en het lijkt me zo fijn om 's ochtends uit je bed te vallen en in één keer door naar de keuken te bounchen voor eten.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Oké, mijn nummer één creatieve ingeving waar altijd iedereen me mee uitlacht of voor gek verklaard;

    Een huis waarin de vloer gemaakt is van springkussen.

    Dit idee krijg ik standaard als ik een springkussen zie en het lijkt me zo fijn om 's ochtends uit je bed te vallen en in één keer door naar de keuken te bounchen voor eten.


    Woaahh, dat klinkt zo ontzettend gaaf!! Serieus :'D
    Vreemde mensen kom jij mee in contact, ik vind het een ontzettend mooi idee haha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Een glijbaan naar beneden ipv de lift. Gaat zoveel sneller en verbruikt geen elektriciteit ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    In de plaats van wegen en snelwegen gewoon een gigantische achtbaan.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou een huis willen met een heel netwerk systeem van buizen. Dan flikker je - je vuile was in een soort bal en via het buizen netwerk komt het in de was kamer terecht. Lijkt me ideaal.


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    In de plaats van wegen en snelwegen gewoon een gigantische achtbaan.:'D


    Elke keer als ik in een auto zit in de bergen hoop ik dat het een gigantische achtbaan wordt. XD

    En het luchtkussen-huis van @Bloodborne lijkt me ook ontzettend gaaf.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.