• Ik vind het zo zonde dat die twee zijn gestopt en nu zo ruzie hebben. Ze hebben een geweldige gescheidenis samen en als dat nu weer prive of zakelijk word maakt niet uit.


    En van yes-r en ali-b?

    Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn.

    Wat vind jij van ze?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:36 ]

    Ik denk wel dat wij allemaal met hun muziek opgegroeid zijn

    Ik niet. Ik ben opgegroeid met degelijke muziek. :Y)
    sorry, ik wil je natuurlijk niet beledigen of zo.


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik vind die andere versie mooier though. Anyways, ja het is balen dat ze ermee gestopt zijn samen. Ik kende ze als eerste denk ik van het liedje 'moppie' met Brace.


    To infinity and beyond •

    ...dude, hun muziek is neit zó oud dat we mee 'opgegroeid' zijn.
    normal people grow up with Disney.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gregory schreef:
    Ik vind die andere versie mooier though. Anyways, ja het is balen dat ze ermee gestopt zijn samen. Ik kende ze als eerste denk ik van het liedje 'moppie' met Brace.


    Ja ik ook.

    Rizardo schreef:
    ...dude, hun muziek is neit zó oud dat we mee 'opgegroeid' zijn.
    normal people grow up with Disney.

    Ze zag zwart-wit en dacht dat het oud was, like duhh(joehoe)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:17 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Rizardo schreef:
    ...dude, hun muziek is neit zó oud dat we mee 'opgegroeid' zijn.
    normal people grow up with Disney.


    Ik zat in groep 7 toen dit nummer helemaal in was, dat is dus zo'n 8 jaar geleden. (:


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Ik zat in groep 7 toen dit nummer helemaal in was, dat is dus zo'n 8 jaar geleden. (:


    Dus dan ben je er metteen mee opgegroeid omdat eht een paar jaar helemaal in was?
    als je ergens mee opgroeid is dat door je gehele jeugd heen, ongeveer van je 5de (plus minus, weer ik veel) tot je tienerjaren.
    ik betwijfel serieus dat dat eht geval is

    en IS dat het geval, is dat belachelijke muziek om je kind mee te laten opgroeien: en dat komt van iemand die 'Het land van' een mooi nummer vind.

    My children shall grow up with dinsye and Harry potter BOO-YAH


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    excuse me ??
    ik ben niet opgegroeid met hun muziek haha

    Rizardo schreef:
    (...)

    Dus dan ben je er metteen mee opgegroeid omdat eht een paar jaar helemaal in was?
    als je ergens mee opgroeid is dat door je gehele jeugd heen, ongeveer van je 5de (plus minus, weer ik veel) tot je tienerjaren.
    ik betwijfel serieus dat dat eht geval is

    en IS dat het geval, is dat belachelijke muziek om je kind mee te laten opgroeien: en dat komt van iemand die 'Het land van' een mooi nummer vind.

    My children shall grow up with dinsye and Harry potter BOO-YAH


    Man heb toch eens respect voor mensen met een andere levenswijze.
    Ja ik ben opgegroeid met Lange en baas. Moppie en zinloos galmde door het hele huis. Het zelfde met yes-r en ali-b.

    Rizardo schreef:
    ...dude, hun muziek is niet zó oud dat we mee 'opgegroeid' zijn.
    normal people grow up with Disney.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hale schreef:
    (...)

    Man heb toch eens respect voor mensen met een andere levenswijze.
    Ja ik ben opgegroeid met Lange en baas. Moppie en zinloos galmde door het hele huis. Het zelfde met yes-r en ali-b.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat ene liedje over zinloos geweld vind ik wel een leuke, maar verder heb ik echt niks met ze :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Rizardo schreef:
    (...)

    :'D


    Shoganai i ne~

    Rizardo schreef:
    (...)

    Dus dan ben je er metteen mee opgegroeid omdat eht een paar jaar helemaal in was?
    als je ergens mee opgroeid is dat door je gehele jeugd heen, ongeveer van je 5de (plus minus, weer ik veel) tot je tienerjaren.
    ik betwijfel serieus dat dat eht geval is

    en IS dat het geval, is dat belachelijke muziek om je kind mee te laten opgroeien: en dat komt van iemand die 'Het land van' een mooi nummer vind.

    My children shall grow up with dinsye and Harry potter BOO-YAH


    De mensen die tmf keken, zijn hier wel mee opgegroeid (: Hoezo is het belachelijke muziek? Als je het toch leuk vind.


    To infinity and beyond •

    Rizardo schreef:
    (...)



    Dan zou je heel ver komen in je leven. Als je geeneens respect heb voor mensen die anders leven.