• Morgen is het zo ver, dan word ik geopereerd aan mij tenen.
    Ik ben echt werkelijk dood nerveus, want ze gaan een stukje uit het bot van mijn grote teen halen (mijn grote teen groeit onder de rest waardoor die gaan hameren). Blijkbaar zijn bot operatie enorm pijnlijk, en eerlijk gezegt durf ik nu helemaal niet. Geeft iemand ervaring met een bot operatie? Iemand tips voor de pijn?


    Can't control my second personality

    Eeks, sorry, ik ben nog nooit aan mijn bot geopereerd. Het pijnlijkste wat ik heb meegemaakt was een open operatie aan mijn verhemelte. :/ Denk maar vooral aan het resultaat en hoe lonend het gaat zijn. Veel succes!


    ars moriendi

    Ik zelf heb er geen ervaring mee maar iemand die ik ken heeft dat ook gehad en dit is niet om je bang te maken ofzo, maar de injectie die je krijgt voor verdoving ofzo moet behoorlijk pijn doen. Omdat ze die precies tussen je tenen inspuiten zoals ik hoorde. Maar misschien gaat het bij jou wel heel anders hoor.
    Succes, en sterkte (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oei, klinkt pijnlijk.
    Ik heb helaas geen ervaring met botoperatie. Het enige operatie ik ooit gehad heb is eentje voor mijn amandelen.
    Maar veek succes en sterkte (K)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 22:39 ]


    -

    Misschien best vreemd, maar ik zou je aanraden om veel te slapen.
    Doe ik ook telkens na een operatie, zo gaat de tijd sneller voorbij en zit je niet met constante pijn.
    Of je kan natuurlijk pijnstillers nemen. :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn broer had er een operatie aan, hij had wild botgroei en dat moet worden weg geschaafd aan zijn been. Het deed wel pijn, maar het was dragelijk met pijnstillers.


    Your make-up is terrible

    Bleh zo een tenenprik klinkt echt verschrikkelijk, ik hoop met heel mijn hart dat ik die niet krijg. Ja ik ga denk is goed informeren naar pijnstillers, Ik ben opgelucht te horen dat het met pijnstillers dragelijk is (:


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Bleh zo een tenenprik klinkt echt verschrikkelijk, ik hoop met heel mijn hart dat ik die niet krijg. Ja ik ga denk is goed informeren naar pijnstillers, Ik ben opgelucht te horen dat het met pijnstillers dragelijk is (:


    Ehhh, denk niet dat je het fijn gaat vinden als ze in je voet gaan zagen zonder verdoving...


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee ik heb geen ervaring en alvast beterschap!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik heb er geen ervaring mee, maar alvast veel succes en een spoedig herstel!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hey! Dat heb ik ook! D: Nog nooit zo'n operatie gehad, tho. Is wel echt kut om te hebben. :/ succes!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb wel een verdoving gehad in mijn tenen, die verdomme veel pijn deed. Na de ingreep had ik geen pijn meer. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het enige wat ik ooit aan mijn tenen had was een ingegroeide teennagel. Toen die verdoving uitgewerkt was had ik bijna een bank kapot getrapt :Y)

    Heel veel succes morgen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het enige wat ik ooit aan mijn tenen had was een ingegroeide teennagel. Toen die verdoving uitgewerkt was had ik bijna een bank kapot getrapt :Y)

    Heel veel succes morgen!

    Serieus? Ik heb alleen pijn tijdens de operatie gehad, daarna kon ik na een halve dag alweer lopen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Serieus? Ik heb alleen pijn tijdens de operatie gehad, daarna kon ik na een halve dag alweer lopen. :'D

    Lukte mij pas de volgende dag. Tijdens de operatie zelf voelde ik geen ruk, omdat alles daar zwaar verdoofd was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het spijt me te moeten zeggen, maar het lijkt me best pijnlijk. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!


    Bad decisions make good stories.