• [face=arial]Halloo,

    Ik zoek twee mensen die de vriendin van Liam en/of Niall wil zijn! (aa) -in deze story-
    Dus als je graag Ms. Payne of Ms. Horan wilt zijn, meld je aan! (:
    ++ ik heb nog een een beste vriendin nodig voor Ezra -hoofdpersoon-, die ze dan midden in de story ontmoet! (:


    Heb geen rollen meer nodig!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:27 ]


    Geen reclame, please.

    nee dus xd.


    "If there's a story that you want to read but it hasn't been written yet, then you must write it." - Toni Morrison

    HARRYSKILLS schreef:
    nee dus xd.

    er was iets fout gegaan, dus je moet datzelfde bericht maar nog een keer lezen! (;


    Geen reclame, please.

    Rol voor vriendin van Liam
    Of beste vriendin van Ezra
    Naam: Jessica Anderson 
    Leeftijd:16
    Karakter: Fay is een spontaan meisje die het leven niet zo serieus neemt, tegen mensen die ze niet kent kan ze soms fel over komen maar als je haar kent weetje dat alles sarcastisch is. Ze doet zich altijd vrolijk voor tegen iedereen maar als ze alleen is sluit ze zich het liefs af.
    Uiterlijk: http://creamcookies.tumblr.com/post/12689184622

    Grove lange donkerblonde krullen met een zongebruinde uit en donker bruine ogen. 
    Extra: ze heeft toen ze jonger was haar broertje verloren.
    Ontmoeting tussen de twee: Fay moest stage lopen voor haar school voor een vervolg opleiding te kiezen aangezien ze geen moeite deed voor een stage plek te zoeken heeft haar mentor haar ingedeeld in het ziekenhuis en moet ze alle maaltijden langs brengen en drinken brengen met de keuze formuleren en laat ze daar nu net Liam tegen moet lopen. Hoe ze elkaar daar ontmoeten mag jij verzinnen want dat kan ik nooit bedenken.


    my life is all glitter and rainbow, bitch.

    Beste vriendin ezra.

    Naam: Chantal bensai
    Leeftijd: 16
    Karakter: ze laat niet snel over zich lopen maar van binnen kan ze alleen haar diepste frustraties uiten aan Ezra omdat zij de enige is die ze kan vertrouwen, Ze heeft bindingsangst omdat haar ex haar heeft gebroken en daardoor kan ze zich niet snel binden aan de jongens omdat het dan weer haar hart kan breken. Ze kan haar emoties slecht tonen maar ze laat haar agressie kwijt aan haar liefde voor de sport kickboxen
    Uiterlijk:


    Nicole anderson

    Extra: Haar liefde voor kickbox is het belangrijkste in haar leven omdat ze zo alle agressie kwijt raakt die haar ouders haar voornaam geven
    (Ontmoeting tussen de twee): Ezra kan haar emoties niet goed tonen maar wanneer ze iemand tegen komt laat ze haar frustratie helemaal lopen waardoor ze een hele dag met elkaar praten, Dan komen ze erachter dat ze heel veel dingen gemeen hebben en blijken ze het perfecte team voor beste vrienden.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 16:36 ]


    -

    Eastbourne schreef:
    (...)
    er was iets fout gegaan, dus je moet datzelfde bericht maar nog een keer lezen! (;


    haha, dat heb ik gedaan ;$ maar dat doet ie dus niet ofzo? xd
    doe ik het wel goed als ik dan tussen die [ img ][ /img ] de url van de site plaats van het plaatje, maar dat ik niet op de site kom bedoel ik, maar als je bv op google plaatje klikt, 'ie eerst in het groot komt weetjewel? dat deed ik ;$


    "If there's a story that you want to read but it hasn't been written yet, then you must write it." - Toni Morrison

    HARRYSKILLS schreef:
    (...)

    haha, dat heb ik gedaan ;$ maar dat doet ie dus niet ofzo? xd
    doe ik het wel goed als ik dan tussen die [ img ][ /img ] de url van de site plaats van het plaatje, maar dat ik niet op de site kom bedoel ik, maar als je bv op google plaatje klikt, 'ie eerst in het groot komt weetjewel? dat deed ik ;$


    dan doet ie het inderdaad niet. Als je bij die rechterbalk kijkt, staat er; 'ga naar de site' en er staat iets over volledige grootte ofzo.. je moet op die volledige grootte klikken en dan die link gebruiken! (;


    Geen reclame, please.

    Eastbourne schreef:
    (...)

    dan doet ie het inderdaad niet. Als je bij die rechterbalk kijkt, staat er; 'ga naar de site' en er staat iets over volledige grootte ofzo.. je moet op die volledige grootte klikken en dan die link gebruiken! (;



    "If there's a story that you want to read but it hasn't been written yet, then you must write it." - Toni Morrison

    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH! <3


    dus. dat is katy xd.




    "If there's a story that you want to read but it hasn't been written yet, then you must write it." - Toni Morrison

    Naam: Emily Ann Vermais Bijnaam: Lily
    Leeftijd: 18
    Karakter: Als het op nieuwe mensen ontmoeten aankomt, weet ze niet wat ze moet zeggen en is ze erg bang om een slechte indruk te maken. Maar zodra ze iemand beter leert kennen, komt ze los. Ze is aardig, attent en staat altijd voor iedereen klaar. Maar er zijn dingen gebeurd in haar leven waardoor ze soms erge trieste buien kan hebben. Haar moeder is toen ze twaalf was verongelukt met een auto. Ze zat er zelf in maar heeft het overleefd, het enige wat ze eraan over heeft gehouden is een litteken op haar onderarm. Maar wat niemand weet is dat ze nog steeds getraumatiseerd er door is en doodsbang is om auto te rijden.
    Uiterlijk: Pictureee :)

    En de link: http://data.whicdn.com/images/10117288/1007638004_Hi4vf-L_large.jpg?1306334270
    Extra: Ze heeft een jonger zusje Mia.
    (Ontmoeting tussen de twee): Ze werkte bij de starbucks waar Niall altijd eten kwam halen ghehge.


    Chasing goals.

    Naam: Jomy Daniëls
    Leeftijd: Zestien jaar. Verjaard op veertien december
    Karakter: Jomy is een typisch grappenliefhebber.
    Uiterlijk: = Emily NerengJomy kan je beschrijven als een moederlijk typ, waar ze alleen niet zo trots op is. Ze wilt lol maken. Ze houd van iedereen om haar heen. Ze is een goed, luisterend oor voor de gene die een schouder nodig heeft om op uittehuilen.
    Maar wie er aan haar vrienden zit, zal er voor boeten. Haar bitcherige kant. Als Jomy ergens een hekel aan heeft, dan is het wel liegen.
    Ook is Jomy erg modebewust en draagt ze wat er in is.
    Extra: Jomy houd van haar wit, met blauwe letters, NY pet.
    (Ontmoeting tussen de twee): Maakt niet uit. Vul ik later in want ik moet eten.


    x


    ' Nyctophilia '

    Naam: Jaylinn Alyssa Anderson.

    Leeftijd: 31 - 12 - 1993

    Karakter: Jaylinn is een lolbroek, maar toch vrij onzeker en ziet overal wel iets positiefs in.

    Uiterlijk:



    Extra: Ze heeft een erg verleden achter de rug. Ze is verkracht en mishandeld door haar vader. Haar moeder is gescheiden van haar vader sinds ze tien jaar was. Nogsteeds zit dit in haar achterhoofd maar het houd haar niet tegen om nooit meer jongens te geloven. Ze houd ervan om met een dekentje op de bank en thee disney channel te kijken of(disney)films. Ze is een liefdevol persoon maar wel onzeker. Ze denkt erg in de toekomst om haar verleden achter zich te laten en er nooit weer naar terug te hoeven keren.

    Ontmoeting: Toen Jaylinn met haar moeder en broertje voor een weekendje naar Disneyland Parijs was gingen ze naar een attractie. Jaylinn had tegen haar broertje gezegd dat hij naast haar moeder mocht en zelf ergens anders zou gaan zitten. Bij Liam James Payne was dit hetzelfde geval en ze kwamen samen in een karretje. Zo kwamen ze in de praat en kwamen ze erachter dat ze het hele weekend nog hadden om elkaar beter te leren kennen. Ieder moment die ze hadden pakten ze en besloten ze in het park elkaar te leren kennen. Na het weekend hielden ze contact en werd het eerst liefde op afstand. Na een tijdje wou Liam toch echt een relatie en hebben ze ene oplossing gevonden en zijn ze een stelletje geworden. Allebei zijn ze een beetje koppig en kunnen ze een kinderlijke kant hebben. Alles wat met disney te maken heeft vinden ze leuk. Na een tijdje heeft ze Liam haar hele verleden verteld en helpt Liam haar ermee en weet ze dat ze hem 100% kan vertrouwen. Haar moeder is hier erg blij mee en is dan ook niet meer dan trots op het stelletje. HAPPY END!


    succes darling xoxo


    We are young, no one can tell us we're wrong.

    heybeaudine schreef:
    Naam: Jaylinn Alyssa Anderson.

    Leeftijd: 31 - 12 - 1993

    Karakter: Jaylinn is een lolbroek, maar toch vrij onzeker. Ze heeft een kinderlijke kant maar als het nodig is kan ze super serieus zijn.

    Uiterlijk:



    Extra: Ze heeft een erg verleden achter de rug. Ze is verkracht en mishandeld door haar vader. Haar moeder is gescheiden van haar vader sinds ze tien jaar was. Nogsteeds zit dit in haar achterhoofd maar het houd haar niet tegen om nooit meer jongens te geloven. Ze houd ervan om met een dekentje op de bank en thee disney channel te kijken of(disney)films. Ze is een liefdevol persoon maar wel onzeker. Ze denkt erg in de toekomst om haar verleden achter zich te laten en er nooit weer naar terug te hoeven keren.

    Ontmoeting: Toen Jaylinn met haar moeder en broertje voor een weekendje naar Disneyland Parijs was gingen ze naar een attractie. Jaylinn had tegen haar broertje gezegd dat hij naast haar moeder mocht en zelf ergens anders zou gaan zitten. Bij Liam James Payne was dit hetzelfde geval en ze kwamen samen in een karretje. Zo kwamen ze in de praat en kwamen ze erachter dat ze het hele weekend nog hadden om elkaar beter te leren kennen. Ieder moment die ze hadden pakten ze en besloten ze in het park elkaar te leren kennen. Na het weekend hielden ze contact en werd het eerst liefde op afstand. Na een tijdje wou Liam toch echt een relatie en hebben ze ene oplossing gevonden en zijn ze een stelletje geworden. Allebei zijn ze een beetje koppig en kunnen ze een kinderlijke kant hebben. Alles wat met disney te maken heeft vinden ze leuk. Na een tijdje heeft ze Liam haar hele verleden verteld en helpt Liam haar ermee en weet ze dat ze hem 100% kan vertrouwen. Haar moeder is hier erg blij mee en is dan ook niet meer dan trots op het stelletje. HAPPY END!


    succes darling xoxo


    We are young, no one can tell us we're wrong.

    Grape schreef:
    Naam: Jomy Daniëls
    Leeftijd: Zestien jaar. Verjaard op veertien december
    Karakter: Jomy is een typisch grappenliefhebber.
    Uiterlijk: = Emily NerengJomy kan je beschrijven als een moederlijk typ, waar ze alleen niet zo trots op is. Ze wilt lol maken. Ze houd van iedereen om haar heen. Ze is een goed, luisterend oor voor de gene die een schouder nodig heeft om op uittehuilen.
    Maar wie er aan haar vrienden zit, zal er voor boeten. Haar bitcherige kant. Als Jomy ergens een hekel aan heeft, dan is het wel liegen.
    Ook is Jomy erg modebewust en draagt ze wat er in is.
    Extra: Jomy houd van haar wit, met blauwe letters, NY pet.
    (Ontmoeting tussen de twee): Maakt niet uit. Vul ik later in want ik moet eten.


    x


    Hij is goed zo, jij kan de rol kiezen en dan ik nog de ontmoeting: Bij Jomy haar sport, handbal, ontmoette ze Liam/Niall/Ezra (:

    Let me know ;)x


    ' Nyctophilia '

    Rol: Vriendin Niall
    Naam: Eleanor Charlotte Young
    Leeftijd: Eleanor is zeventien jaartjes jong. Ze is geboren in het jaar 1993, om precies te zijn op dertiende dag van de maand december.
    Karakter: Eleanor is een meisje die vrijwel altijd lacht en vrolijk is. Voor haar is het leven een feestje en geniet ze van iedere seconde. Ze is erg positief ingesteld en zal daardoor niet snel in een hoekje gaan zitten wenen. Een slechte eigenschap van Eleanor is dat ze te goedgelovig is. Ze vertrouwt mensen erg snel, waardoor ze vaak wordt gemanipuleerd.
    Uiterlijk:


    Eleanor heeft lang, donkerbruin haar, wat tot onder haar schouders komt. Dit draagt ze meestal los, simpelweg omdat ze dat makkelijk vindt. Eleanor heeft chocolade bruine ogen. Met haar 1 meter 67 vindt ze zichzelf erg klein voor haar leeftijd.
    Extra: Eleanor is geboren en getogen in Chesterfield. Ze is opgegroeid in een warm en liefdevol gezin met een niet al te breed inkomen. Haar vader, de achtenveertigjarige Alan, is actief als bakker. Hij heeft een eigen bakkerij waar hij veel lekkernijen, verschillend van taarten tot broodjes, maakt en verkoopt aan zijn klanten. Eleanor's moeder heet Regina en zij is tweeënveertig jaar oud. Vroeger werkte Regina als lerares, maar sinds dat ze in verwachting was van haar eerste kind is ze hiermee gestopt. Nu is ze huisvrouw. Tulisa is de eenentwintigjarige zus van Eleanor. Zij werkt momenteel in een supermarkt. Tulisa's droom is om een professionele zangeres te worden, alleen door financiële problemen zal dit haar helaas nooit lukken. Na Tulisa komt Eleanor en na Eleanor krijg je de vijftienjarige Perrie. Perrie zit nog op school. Tot slot krijg je nog de tweeling Jason en Jade. Zij zijn vier jaar oud.
    Omdat Alan en Regina maar over een klein inkomen beschikken heeft Eleanor als kind nooit de dingen kunnen krijgen die ze eigenlijk graag zou willen hebben. Zo doet de familie White niet aan Kerstmis en Sinterklaas en krijgen Tulisa, Eleanor, Perrie, Jason en Jade op hun verjaardag altijd maar één lullig cadeautje. Eleanor praat hier nooit, maar dan ook nooit met iemand over. Zelfs niet met haar vriendinnen. Als één van hen bijvoorbeeld vraagt wat ze voor haar verjaardag heeft gekregen liegt ze hierover. Diep in haar hart doet dit haar veel pijn, maar ze kan gewoon niet anders. Als ze de waarheid vertelt denkt ze dat haar vriendinnen haar niet meer leuk zullen vinden.
    (Ontmoeting tussen de twee): Eleanor heeft Niall ontmoet bij de Londen Dungeon. Eleanor was daar met haar klas en Niall met de andere jongens van One Direction. Op een gegeven moment kwamen Louis en Harry op het (sarcastisch) o zo leuke idee om wat meiden te laten schrikken. Zo gezegd zo gedaan. De twee jongens bedachten een sluwe grap en voerden die ook in detail uit. Eleanor gilde het hardst van alle meiden. Ze was zo geschrokken dat ze de London Dungeon uit rende. Buiten, op het dichtstbijzijnde bankje was ze in huilden uitgebarsten. Niall, die het allemaal had zien gebeuren, had medelijden gekregen met het meisje en was achter haar aangerend. Hij had haar getroost. Nadat Eleanor weer een beetje bijgekomen was zijn de twee aan de praat geraakt. Hun gesprek ging eigenlijk nergens over, maar er was wel een duidelijke chemie tussen de twee. Toen de klas van Eleanor weer naar buiten kwam hebben Niall en Eleanor nog snel even hun nummers uitgewisseld.


    There is nothing more badass than being yourself

    NIALLER<3
    Naam: Sophie Allison McCall
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, zelfverzekerd, prettig gestoord, een vreetzak eersteklas
    Uiterlijk: Blond, blauwe ogen, niet heel lang, niet superdun, ook niet dik
    Extra: Verslaafd aan games, uitgaan en eten
    (Ontmoeting tussen de twee): In de supermarkt bij het laatste pak Oreo's :')


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?