• Hi guys, misschien komt de verhaallijn enkele bekend voor, dat klopt! Dit is namelijk ook een verhaal wat ik van plan ben te gaan uit te werken en waarvoor ik een rolverdeling topic heb geopend op het algemene forum.
    Hoe dan ook, Raccoon, stuurde mij een GB'tje met de vraag of ik hier ooit een RPG van wil maken, wat mij opzich een leuk idee lijkt. Wie weet helpt het RPG mij met mijn verhaal, dus ik ben voor. Nu is het natuurlijk de vraag of jullie dat ook zijn. Hieronder kort de verhaallijn die ik had bedacht.

    • Iedereen is toegestaan deze RPG te openen, maar laat me dat dan wel even weten aub c: en ik own wel de verhaallijn (;
    • Enige opmerkingen of ideeën?
    • Inprincipe dacht als rollen aan:
    - Natuurlijk de tributen
    - Mensen uit het onafhankelijke deel
    - other options?




    × ANEW ×

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool...




    Districten
    [Districten 20, 21, 22 en 23 zijn beroepsdistricten.]
    District 14: Vee
    District 15: Handel
    District 16: Landbouw
    District 17: Electronica
    District 18: Architectuur
    District 19: Kunst
    District 20: Smeedkunst
    District 21: Trainen van vredebewakers
    District 22: Vechtkunst
    District 23: Metaal
    District 24: Labratoria
    District 25: Geneeskunst

    Lijkt het je wat?


    I just caught the wave in your eyes

    Oeh, dit lijkt me ontzettend leuk :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    Oeh, dit lijkt me ontzettend leuk :3


    Leuk om te horen!

    Is het btw verplicht dat je als je een RPG opent, er aan meedoet? Zo niet, dan wil ik hem wel openen, bij genoeg interesse ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Leuk om te horen!

    Is het btw verplicht dat je als je een RPG opent, er aan meedoet? Zo niet, dan wil ik hem wel openen, bij genoeg interesse ^^.


    Dat is niet verplicht, haha. Mij lijkt het ook een leuk idee!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Dat is niet verplicht, haha. Mij lijkt het ook een leuk idee!


    Oeh yay ^^!

    Oh top, dan wil ik hem dus wel openen, maar ik wacht nog ff af, wie weet komen er ook nog negatieve reacties ^^. Zoniet, dan verschijnt het rollentopic waarschijnlijk later deze avond hoezo overenthousiast.


    I just caught the wave in your eyes

    Oh zeker doen heel leuk idee!


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Even een Mt ^^ Maar ik ben dus zeker voor !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik denk dat ik m ga openen :3


    I just caught the wave in your eyes

    Ik denk dat ik m ga openen :3

    Iemand nog die opmerkingen heeft? Das voor mij wel zo makkelijk..!

    + volgens een paar mensen kan ik beter iemand anders deze RPG laten openen als ik niet meedoe... Dus ik doe denk ik wel mee ^-^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 20:47 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Awesome idee Yu!


    -

    Saith schreef:
    Awesome idee Yu!


    Thankyou Jente ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Start je het vanavond? Of morgen ? :3 Zou ik alvast de jongen van 20 mogen reserveren? :3

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 22:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Start je het vanavond? Of morgen ? :3 Zou ik alvast van 20 25 (meisje) mogen reserveren? :3


    -

    Zou ik dan van 22 een jongen mogen?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ga m nu aanmaken. Dit is wel de alllereerste RPG die ik start, dus wens me succes :')


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Ik ga m nu aanmaken. Dit is wel de alllereerste RPG die ik start, dus wens me succes :')


    Héél veel succes! :3 We zullen je wel helpen met alles ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH