• Hallo dames en heren,

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd.

    Bedoeling:
    Elke 10 dagen wordt er van jullie verwacht een verhaal te schrijven, dat samenhangt met de opdracht. Ik zal 25 deelnemers toelaten en per ronde zal gekeken worden naar hoeveel er af zullen vallen.

    Uitstel:
    Natuurlijk hou er ik rekening mee, dat mensen dit niet altijd zullen halen. Het is altijd mogelijk om uitstel aan te vragen, maar alleen met een goede reden. Hieronder versta ik dus niet 'ik was het helemaal vergeten'. Ook heb ik graag dat je op tijd uitstel aanvraagt en dus niet nadat de deadline al verstreken is. Je kunt maximaal een 5 dagen uitstel krijgen.

    Duur van rondes:
    Zoals jullie hebben gelezen, hebben jullie 10 dagen om een opdracht te maken en dan maximaal 5 dagen uitstel. Daarna neem ik een paar dagen de tijd om de inzendingen na te kijken en te beoordelen. Elke ronde zal zo rond de 3 weken duren, maar dat ligt natuurlijk aan het aantal mensen dat uitstel nodig heeft.

    Prijzen:
    De winnaar:
    - Eer voor het winnen van de wedstrijd
    - 25 credits

    Tweede plaats:
    - 10 credits

    Derde plaats:
    - 5 credits

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Enkele tips:
    - Spelling, spelling en nog eens spelling. Let daar goed op, want dat zal ik doen.
    - Gebruik alinea's.
    - Wees origineel en creatief.
    - Wees voorbereid op mijn opdrachten. Die zijn niet standaard of makkelijk. Mensen die aan mijn vorige wedstrijd hebben meegedaan kunnen dat hoogstwaarschijnlijk beamen.

    Deelnemers:
    - Escritura
    - Hel
    - Bagwell
    - C18
    - Whirlybird

    De story met de opdrachten, inzendingen en uitslagen. Vergeet geen abo!

    Opdracht 1.


    Opdracht 2.


    Opdracht 3.


    Opdracht 4.




    Vergeet vooral niet het allerbelangrijkste. Probeer zelf ook plezier te hebben in de wedstrijd.

    Uitslag!

    1) 25 credits - Shogun én Absolem - 8.2 & 8.2
    2) 15 credits - Hel - 8.1
    3) 10 credits - Escritura - 7.9
    4) 5 credits - Bagwell - 7

    Zoals jullie zien hebben we een gedeelde eerste plaats! Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het meedoen aan mijn wedstrijd en voor het geduld dat jullie op moesten brengen voor mijn beoordelingen. De credits komen zo snel mogelijk jullie kant op -oftewel binnen nu en dit uur-.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 17:52 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Okay, Whirlybird en Bashfull, 3 dagen?
    Lizz, je krijgt 2 dagen hoor x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Okay, Whirlybird en Bashfull, 3 dagen?
    Lizz, je krijgt 2 dagen hoor x]


    You're a lifesaver


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, en Annwfyn ook 3 dagen? x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Okay, Whirlybird en Bashfull, 3 dagen?
    Lizz, je krijgt 2 dagen hoor x]

    YAY. Dankje.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik moet en zal vanmiddag gaan schrijven! :C
    Ook al moet ik daarvoor veel opofferen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yoda schreef:
    Oh, en Annwfyn ook 3 dagen? x'D

    Dank je, ik dacht al dat je me vergeten was.


    Cool, neat, swell -Cry

    Weetje, ik verwacht niet, dat de rest nog gaat inleveren de komende 8 minuten. De deadline wordt verplaatst naar zondag 27 november.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    O shit, ik was het helemaal vergeten! Pfft, stom van me! :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ook niets meer zeggen op msn he xD compleet vergeten, dacht dat het vandaag was :x

    Jeetje, zeg. Wat zijn jullie slordig! Had dan om uitstel gevraagd (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet niet of het nu nog mag, maar gisteravond merkte ik dat er problemen met internet ontstonden, toen ik er achter kwam wilde ik snel om uitstel vragen maar toen was internet er al uit (problemen thuis, zodoende). Ik wilde dus om uitstel tot en emt maandag vragen, want het verhaal zelf was al af, maar het staat op mijn computer en ik zit nu in de bieb waar ik het verhaal dus niet heb. Met eern USB gaat ook niet lukken want de usb poorten worden geblokkeerd D:
    Ik begrijp het heel goed als je zegt 'jammer, had je maar eerder moeten zijn', maar ach wie niet waagd wie niet wint.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ik weet niet of het nu nog mag, maar gisteravond merkte ik dat er problemen met internet ontstonden, toen ik er achter kwam wilde ik snel om uitstel vragen maar toen was internet er al uit (problemen thuis, zodoende). Ik wilde dus om uitstel tot en emt maandag vragen, want het verhaal zelf was al af, maar het staat op mijn computer en ik zit nu in de bieb waar ik het verhaal dus niet heb. Met eern USB gaat ook niet lukken want de usb poorten worden geblokkeerd D:
    Ik begrijp het heel goed als je zegt 'jammer, had je maar eerder moeten zijn', maar ach wie niet waagd wie niet wint.


    Nja, ik heb de deadline al tot zondag verlengt, dus dat ene dagje mag je dan ook wel extra x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ffuuu, ik heb 1600 woorden D:. mag ik dat ook inleveren? Ik vrees dat als ik nog meer ga weghalen, dat de kracht van het verhaal dan weg gaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ffuuu, ik heb 1600 woorden D:. mag ik dat ook inleveren? Ik vrees dat als ik nog meer ga weghalen, dat de kracht van het verhaal dan weg gaat.


    Je mag het inleveren, maar ik hou er wel rekening mee bij het beoordelen =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    'k Zal wel zien of ik zin heb om het verhaal om te gooien. En zo niet, jammer dan.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste