• en dat is zo wennen. Ik deed hiervoor de BBL-opleiding, dat is 32 uur werken en 1 dag school en nu heb ik 20 uur stage en 2 dagen school en een bijbaan waar ik mijn geld probeer mee te verdienen. Met de BBL had ik ook gewoon een fulltime salaris en dit is zo wennen en ik heb het nu al zo druk met stage, school, opdrachten, huiswerk, werk en ook nog eens sociaal zijn...

    Hoe hou ik dit nog 2 jaar vol?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    en dat is zo wennen. Ik deed hiervoor de BBL-opleiding, dat is 32 uur werken en 1 dag school en nu heb ik 20 uur stage en 2 dagen school en een bijbaan waar ik mijn geld probeer mee te verdienen. Met de BBL had ik ook gewoon een fulltime salaris en dit is zo wennen en ik heb het nu al zo druk met stage, school, opdrachten, huiswerk, werk en ook nog eens sociaal zijn...

    Hoe hou ik dit nog 2 jaar vol?


    Wauw dit is haast hoe je mij beschrijft :'D Alleen dit is mijn eerste jaar weer fulltime naar school als in 5 dagen per week. Ook al zie je het nu al niet meer zitten; vroeg of laat ga je aan de ritme wennen en komt sociaal leven ook wel weer op gang. Some things just take time c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik snap je helemaal. Het moet ook niet meevallen plots weer zo'n lading aan werk over je heen te krijgen. Toch zou ik het even wat tijd geven. Wennen gaat meestal sneller dan je denkt.


    I don't understand that reference. - Castiel