• ... van Good Charlotte. Ik was dol op de eerste albums, tot ze opeens een album maakten die een stuk meer "pop" was en ik er niets aan vond. Toen ben ik de band een beetje uit het oog verloren (zoals meer bands in die tijd, er werden opeens veel teleurstellende albums gemaakt) en net kwam ik op Facebook toevallig een nieuwe video van ze tegen. Ik was toch wel nieuwsgierig hoe ze inmiddels klonken, en ontdekte tot mijn verbazing dat het eigenlijk best een lekker nummer was.

    .

    Ik ga zo maar eens wat meer nummers opzoeken. Zijn er nog meer mensen die naar GC luister(d)en? Of hebben jullie weleens een andere artiest herontdekt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hield zo erg van Good Charlotte vroeger! Ze waren echt best belangrijk in mijn vroege tienerjaren, haha. Ik kan het liedje nu niet luisteren aangezien ik in college zit en mijn docent dat waarschijnlijk niet leuk gaat vinden. :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Pfoeh, herontdekken zou ik het niet gelijk noemen. Maar ik heb wel regelmatig dat ik op een soort van 'nostalgische tour' ga op muziekgebied. Gewoon muziek terugluisteren van de 'goeie ouwe tijd' (en ontdekken hoe fout de nummers eigenlijk waren die ik zo hard mee blèrde altijd)


    26 - 02 - '16

    Hamming schreef:
    Ik hield zo erg van Good Charlotte vroeger! Ze waren echt best belangrijk in mijn vroege tienerjaren, haha. Ik kan het liedje nu niet luisteren aangezien ik in college zit en mijn docent dat waarschijnlijk niet leuk gaat vinden. :Y)

    Ja, voor mij dus ook haha. Ik krijg ook echt zo'n nostalgisch gevoel als ik de video bekijk hahaha, hoe vaak ik dat vroeger wel niet deed.
    Ik zou zeggen, zoek het thuis eens op haha. Ik ben wel benieuwd of jij het ook een beetje als vroeger vindt klinken. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    (...)
    Ja, voor mij dus ook haha. Ik krijg ook echt zo'n nostalgisch gevoel als ik de video bekijk hahaha, hoe vaak ik dat vroeger wel niet deed.
    Ik zou zeggen, zoek het thuis eens op haha. Ik ben wel benieuwd of jij het ook een beetje als vroeger vindt klinken. ;p


    Ghehe, ik zal je laten weten wat ik ervan vind zodra ik thuis ben ^^!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    Ik hield zo erg van Good Charlotte vroeger! Ze waren echt best belangrijk in mijn vroege tienerjaren, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was vroeger fan van 30 seconds to mars, en heb ze tot ergens een jaar geleden weer herontdekt en nu is het alsof ik nooit was gestopt met luisteren.
    Zelfde met Panic! at the disco.

    Ik heb ook wel naar Good Charlotte geluisterd, maar echt fan was ik niet of zo. Ben wel benieuwd naar het nieuwe nummer, dus zo even luisteren c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clique schreef:
    Ik was vroeger fan van 30 seconds to mars, en heb ze tot ergens een jaar geleden weer herontdekt en nu is het alsof ik nooit was gestopt met luisteren.
    Zelfde met Panic! at the disco.

    Ik heb ook wel naar Good Charlotte geluisterd, maar echt fan was ik niet of zo. Ben wel benieuwd naar het nieuwe nummer, dus zo even luisteren c:

    Oh ja, 30STM en P!ATD waren inderdaad ook bands die ik toen luisterde, en nu helemaal niet meer. Maf is dat haha, het was helemaal niet dat ik het slecht vond, maar het is ergens gewoon uit mijn playlist verdwenen xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    (...)
    Oh ja, 30STM en P!ATD waren inderdaad ook bands die ik toen luisterde, en nu helemaal niet meer. Maf is dat haha, het was helemaal niet dat ik het slecht vond, maar het is ergens gewoon uit mijn playlist verdwenen xD


    Ja dat had ik ook. Ik stopte gewoon met het luisteren naar bandjes, en sinds kort kan ik er weer geen genoeg van krijgen haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb laatst ook Panic! At the Disco herontdekt, haha. Ik vind het nieuwe album echt top ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Waaah gave track zeg! Ik was vroeger ook best een fan van Good Charlotte maar ik had hetzelfde toen ze wat meer de pop kant in gingen. Maar deze is echt wel erg leuk!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Faelain schreef:
    Ik heb laatst ook Panic! At the Disco herontdekt, haha. Ik vind het nieuwe album echt top ^^


    Ja sameeee! _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus