• zijn echt niet goed, ik sta 2 vieren en 3 vijfen, ik doe mijn best en mijn ouders weten dat ook.

    Wie heeft advies??


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Roux schreef:
    Koop de leraren om. Ga in het criminele circuit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Clove schreef:
    Quizlet uit. Boek open. Studeer meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hoe komt het? Omdat je het echt niet snapt of omdat je er geen moeite voor doet?

    Voor de eerste, beter opletten in de les, meteen vragen als je het niet snapt en des noods bijles vragen.

    Voor de tweede, moeite doen en computer, telefoon en televisie uit. Hulp vragen aan je ouders en een goed werkschema maken met een goede planning. Bijvoorbeeld: Je spreekt met jezelf af dat je eerst een uurtje Engels gaat doen. Na dat uurtje mag je bijvoorbeeld 10 minuten pauze en ga je iets doen wat totaal niet met school te maken heeft. Na die tien minuten ga je bijvoorbeeld een half uurtje aan je wiskunde. En dan weer 10 minuten pauze.
    Beloon jezelf als je je een hele week aan het schema hebt gehouden. Laat je ouders er ook op toezien dat jij je eraan houdt. Dan kunnen zijn er wat van zeggen als je afgeleid bent.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gathering schreef:
    Quizlet uit. Boek open.


    Hope goes lost but never dies.

    Roux schreef:
    Koop de leraren om. Ga in het criminele circuit.


    Dan zal je in ieder geval niet slecht scoren in de criminaliteit (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Roux schreef:
    Koop de leraren om. Ga in het criminele circuit.

    (wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gathering schreef:
    Quizlet uit. Boek open.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Quizlet uit. Boek open. Studeer meer. Let meer op in de les. Doe écht je best. Maak je huiswerk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.