• Trailer.
    Black Swan volgt het verhaal van Nina, een ballerina in een balletgezelschap in New York City. Haar leven, net zoals dat van iedereen in dit beroep, staat volledig in het teken van de dans. Ze woont samen met haar moeder Erica, die ooit ballerina was. Ze steunt de professionele ambities van haar dochter op zeer fanatieke wijze. Wanneer de artistiek directeur Thomas Leroy besluit de prima ballerina Beth Macintyre te vervangen voor de eerste productie van hun nieuwe seizoen, ‘Het zwanenmeer', is Nina zijn eerste keuze. Maar Nina heeft een rivale: een nieuwe danseres, Lily, die ook indruk maakt op Leroy. 'Het Zwanenmeer' heeft een danseres nodig die zowel de witte zwaan met onschuld en elegantie kan spelen als de zwarte zwaan, die staat voor bedrog en sensualiteit.


    Wie heeft deze film gezien? Ik heb hem gisteren gezien en ik vond hem best wel erg, soms moeilijk te volgen maar vooral ook heel duister, en jullie?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:49 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb hem in Maart/April gezien in het vliegtuig. Twee keer. Ik vind hem echt gaaf. En leuk. Mila speelt Lily echt goed en Natalie speelt Nina ook erg goed.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb 'm ook gezien en eerlijk gezegd, vond ik het een kutfilm.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Ik heb 'm ook gezien en eerlijk gezegd vond ik het een kutfilm.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb 'm gezien en heb meerdere malen gehuild. Voornamelijk toen ze de gestolen spullen terugbracht en die vrouw bleef ontkennen dat ze perfect was, waarnaar ze zelfmoord pleegde.


    Let it come and let it be

    Sorry, het was echt een slechte film.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb de filmgezien maar hij was zo verschrikkelijkslecht.


    Ex astris, sciencia

    Ik vond de film wel goed, maar je moet er voor zijn voor zo'n films... Maar sommige dingen vond ik wel eng en vies ö


    Pain is weakness leaving the body.

    Ik wil 'm niet zien, bang dat hij te heftig is. Hetzelfde geldt voor Requiem for a Dream, die van dezelfde regisseur is. :')


    wth.

    Ik vond die film heel leuk *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Captain schreef:
    Sorry, het was echt een slechte film.


    comfort in c h a o s

    Ik heb hem gezien.
    Op het moment dat hij speelde, snapte ik er geen bal van.
    Maar toen hij afgelopen was, vond ik het wel een goede film. Nu ook nog, eigenlijK


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vond het een erg goede film en heel spannend :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moest 'm 3 keer zien voordat ik snapte dat ze een soort van zelfmoord pleegde, maar ik vind 'm echt fantastisch.


    It's time to be happy again.

    Ik vind het een goede film. Inderdaad erg duister & soms nogal creepy, maar goed.. dat was ook de bedoeling natuurlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Remains schreef:
    Ik heb 'm ook gezien en eerlijk gezegd, vond ik het een kutfilm.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.