• dat beweerd dus zo'n wijf uit mijn klas. alleen omdak obsessie heb met strikjes en zwarte nagellak ;l dus nu benk emo mensen ;l jaahaa wistk self ook nog nie maar goed..


    We can only learn to love by loving.

    Nou schat, dan weten we dat ook weer, eigenlijk moet je haar gewoon uitmaken voor iets anders houd ze haar bek ookwel....


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mensen vinden mij ook emo, maar dat is ook vet scheef. 8D Die mensen laten hun IQ altijd zo goed blijken.


    blame the bully.

    Pff.vanaf de brugklas krijg ik al het woord emo naar me hoofd geslingerd x] Het leuke dat ik dan op een sacastische manier reageer zo van; ooh ja,ik ben zo emo,kijk maar naar me polsen. Dan weten ze nix meer te zeggen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Tegenwoordig is iedereen emo, joch.
    Gewoon negeren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    o.o Okeeee


    What's wrong whit loving someone?

    Pff.vanaf de brugklas krijg ik al het woord emo naar me hoofd geslingerd x] Het leuke dat ik dan op een sacastische manier reageer zo van; ooh ja,ik ben zo emo,kijk maar naar me polsen. Dan weten ze nix meer te zeggen x]

    whaha da deedk dus ook mr myn konynen hebbe me gekrabt dus lekker hadk krasse op myn arm. maar later hadk stomme lol met paula en toen wask heel hyper en toen sei paula ''wtf ? emo's sijn nei happy [kunne se wel sijn vindk mr goe] dus jij bent da nie'' dus ik so ''wistkselfookwel x3''


    We can only learn to love by loving.

    ea.. sommige zegge tegen mij dat ik ook emo ben...Omdat ik zwarte nagels heb enzo

    OMG ik vind mezelf nog aardig normaal en ik wordt zelfs al emo genoemd Maarja ik denk dan gewoon Tsjaa ik ben zoals ik ben en als ze mij Emo vinden dan dann.. Tsja WEET IK VEULLL z] dan wete ze niet wat emo is..

    niemand zegt da tegen mij

    Volgens die kerels bij mij op school is iedereen met een niet-huppel uiterlijk emo -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    vorig jaar vroegen mensen uit me klas ben je gothic alleen maar omdat ik zwarte nagelak op had...

    Volgens die kerels bij mij op school is iedereen met een niet-huppel uiterlijk emo -.-


    ja daar lijkt het wel op !

    Ik verzin meestal wel gemene opmerkingen over de mensen die ik ken, ze weten dat als ze me emo noemen ik ze veel harder terug diss x] Bij mij gebeurt dat dus bijna nooit. x]


    Mew <3

    Volgens die kerels bij mij op school is iedereen met een niet-huppel uiterlijk emo -.-


    idd ;l

    @ Mar
    mwhuahah das nog is macht x3 ik kom by jouw wone ke n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    idd ;l

    @ Mar
    mwhuahah das nog is macht x3 ik kom by jouw wone ke n_n

    Is Goed 8D Gezellig x]
    Sommige mensen zijn echt bang voor mij. kLiep eerst samen met een vriendin door de gang bij ons op school, kwam van de andere kant zo'n kind dat wij haatten, hij roept zo wat, komen wij dichterbij, rentie keihard weg x'D


    Mew <3