• dat beweerd dus zo'n wijf uit mijn klas. alleen omdak obsessie heb met strikjes en zwarte nagellak ;l dus nu benk emo mensen ;l jaahaa wistk self ook nog nie maar goed..


    We can only learn to love by loving.

    mensen zijn zooo goed in stereotyping :'D -_-
    Gelukkig wordt ik niet emo of weet ik veel wat genoemd.

    Dat is ABSURD.
    En ik schrok me fkking doowd van je SMS O.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nou wil je gothic genoemt worden dan? O.o
    dat kreeg ik laatst te horen >,<
    hun zoow; hoe ist met onze gothic. ik zo heel droog; welke gothic.. ^^ toen ware ze stil. ooh ze zijn hier egt snel stil te krijgen x]


    when words fail, music speaks.

    @ Julia...
    ja nog srry daarvoor :$

    @ Bo
    wordk al genoemd sinds groep 7 mr nu in de brugklas benk dus ook nog is emo..


    We can only learn to love by loving.

    Whaha, ik ben gisteren in 5 minuten tijd uitgescholden voor Gothic, Emo en Huppelkut. Door 3 verschillende mensen :Y)


    Bored.

    in de andere campus van VISO zeiden ze veel over mij
    bv.; felle,stoere,emo,gothic,fake-gothic, Tokio Hotel, Tokio Hotel-freak, piraat

    Nicol.. ik toen nog nie ^^ =O maar nu vet vaak. ze zijn egt vet vaag hoor ze zeggen dat terwijl ik - geen zwarte nagellak heb. geen zwart haar. en dat die shit en ze drage zelf ook zwart.. hoe stom!


    when words fail, music speaks.

    W8 ik ga iets doen!
    *Opent een topic over emo*
    Zo, ik ga dus een topic erover maken waarom ik emo zou zijn [/sarcasme rulezz]

    Ik hou niet van emo's. Het zijn toch voor 99% wannab's

    @ Darkpassion
    gosshie jij bent veel seg n_N

    @ Bo
    omfg kneusen ;l
    ik draag byna altijd myn zwarte vest omdat da mijn lievelingsvest is en omda da lekker warm is


    We can only learn to love by loving.

    ^^ ik heb wel een zwarte jas tot iets boven me knieen maar das gwn een lkkre warme jas en me favoriete klere zijn dan me roze broek+zwarte T-shirt of me blauwe broek ^^ + me mickey T-shirt


    when words fail, music speaks.

    ik ben ook normaal, vind ik.
    maar toch word ik emo genoemd¬¬
    ik bedoel like, damn wat is er emo aan zwart&&paars haar ¬¬
    ik voelde me er goed bij en niet emo.

    @ Julia...
    ja nog srry daarvoor :$

    @ Bo
    wordk al genoemd sinds groep 7 mr nu in de brugklas benk dus ook nog is emo..

    Schatz, het maakt niets uit, ik schrok alleen xD
    en mijn vriendinnnen ook :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nja laat haar gewoon doen, je betn wie je ebnt en andere hebben dr niets over te zeggen^^
    als jij jezelf niet al semo beshouwt, moeten anderen dat ook niet gaan doen^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    :']
    *lacht zich te pletter*


    No growth of the heart is ever a waste