• ''Who finds a faithful friend, finds a treasure.''



    Ik kan nog niet echt iets hier neer zetten, want een echte samenvatting heb ik nog niet. Het gaat iniedergeval over enkele jongeren, meisjes en jongens, die nog op de middelbare school zitten. Het gaat over populairiteit, roddels, fashion en liefde. Het klinkt heel saai, maar het is een beetje gebaseerd op Gossip Girl, maar niet nagedaan ofzo.

    Rollen.
    # Drie of vier meisjes.
    # Twee of drie jongens.

    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, erbij vermelden wie het is en graag iemand waarvan ook duidelijk beeldmateriaal te vinden is op youtube.
    Karakter: Hoeft niet heel erg lang te zijn, als het maar duidelijk en vooral typerend is voor degene. Niet iedereen is super populair, grappig en ook nog eens grappig.
    Familie:
    Extra: Mag alles zijn, behalve relatie want die bepaal ik.
    Titel?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:01 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is het goed als ik morgen mijn rol af maak?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam: Jermaine.
    Achternaam: Jonas.
    Volledige naam: Jermaine Ivana Jonas.
    Leeftijd en geboortedatum: Jermaine is 16 jaar oud en wordt 17 op 5 januari. Ze is geboren in het jaar 1994.
    Uiterlijk:


    Ariana Grande.
    Karakter: Ze mag er dan lief, schattig of onschuldig uitzien, Jermaine is echt niet onschuldig. Ze weet altijd de nieuwste roddels en is zelf ook een echte roddeltante. Ze doet niets liever dan anderen zwart maken, door hun geheimen in de schoolkranten te zetten. Oké, ze kan wel lief zijn, maar dat is alleen zodat ze dan meer over jou en je vrienden te weten kan komen. Over ruzies en wat er allemaal gaande is. Toch kan niemand haar weerstaan, omdat ze ook een echte charmeur is, en zullen ze haar alweer snel vergeven, wat overigens niet heel slim is.
    Familie: Haar vader is de rijke Joshua, die hoofdredacteur is van een bekend tijdschrift. Haar moeder, Sherena, werkt bij dat tijdschrift en weet, net zoals Jermaine, altijd de nieuwste roddels- maar dan over celebs. En dan heeft Jermaine nog een oudere zus, genaamd Melanie, die níets met dat wereldje te maken wilt hebben en meestal alleen op haar kamer zit. Ze is een echte stuud, ookal mag ze er niet zo uitzien. Melanie leert graag en is het liefst met niets anders bezig.
    Extra: Jermaine doet echt álles om achter de roddels over haar mede-studenten te komen. Ze heeft geen echte-vriendinnen, die zijn tenmínste niet echt voor haar, maar dat boeit haar absoluut niet. Ze vindt dat ze geen echte-vriendinnen nodig heeft.
    Titel?: -
    Waarschuwen?
    ; yush.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 17:52 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik ga nog een jongen en een meisje invullen :9~

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 16:15 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Strobe schreef:
    Ik ga nog een jongen en een meisje invullen :9~


    Thanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Informatie.
    Voornaam: Gemma-Rose
    Achternaam: Harper
    Volledige naam: Gemma-Rose Harper
    Leeftijd en geboortedatum: Ze is 17 en wordt 14 oktober 18. Ze kan niet wachten om 18 te worden en eindelijk kan leren rijden.
    Uiterlijk:

    Video 1 , Video 2, Video 3
    Karakter: Gemma Rose is een echt sluw typetje. Als ze iets mis gedaan heeft kan ze zich er altijd perfect uitpraten en meestal geloven mensen haar ook. Gemma Rose heeft een hele goede reputatie en staat er ook op die te houden, maar ze is echt helemaal geen bitch. Ze is een heel lief, zachtaardig meisje die bereid is velen te helpen. Ze is wel heel koppig dus als ze denkt dat ze gelijk heeft, en dit misschien niet is, zal ze blijven doordrijven dat ze gelijk heeft tot je het uiteindelijk wel zal toegeven. Ze vertouwt mensen niet onmiddellijk, is niet naïef. Gemma Rose is ook een heel actief iemand. Ze kan geen minuut stil zitten, maar zal nooit opvallen in een groepje. . Als je Gemma Rose voor de eerste keer ziet, zal je eerste indruk zijn dat ze vreselijk verlegen is. Ze zal dan amper een volledige zin tegen je zeggen. Ze is altijd bang dat ze haar belachelijk maakt, een verkeerde indruk geeft, etc.. Gemma Rose kan niet liegen, je ziet het altijd onmiddellijk aan haar uitdrukking en ze vindt het ook vreselijk om te moeten doen, daarom dat ze het ook niet doet. Gemma Rose is vreselijk competitief ingesteld en is altijd in voor een wedstrijdje en kan totaal niet tegen gaar verlies.
    Familie: Gemma Rose is opgegroeid in een luidruchtig, groot gezin in een normaal huis. Haar vader, Marc Harper, is een leraar geschiedenis en wiskunde op een school buiten de stad. Buiten zijn werk is hij nog een hele erge voetbalfan. Zijn kinderen hebben met hem altijd een goede band gehad omdat hij altijd thuis was wanneer zij thuis waren. Hij voedt ze streng, maar rechtvaardig op en er is altijd wel plaats voor iets leuks. Hij is getrouwd met Sandra Oneil die modeontwerpster is. Erg succesvol is ze niet. Ze heeft een klein boetiekje waarin ze haar eigen creaties verkoopt maar zonder Marc’s inkomen zou dat veel te weinig zijn. Sandra is een heel aangename, vriendelijke vrouw die altijd zegt waar het opstaat en zo voed ze haar kinderen ook op. De oudste van de vier is Gemma Rose en dan heb je de vijftienjarige tweeling Penelope en Marie-Laure waarmee Gemma Rose alles behalve een goede band heeft ze trekt liever op met haar jongste broertje Andrew
    Extra: Velen zijn altijd zeer geïrriteerd door Gemma Rose’s muziek smaak. Ze is voorstander van harde, pure dubstep. Velen noemen het vreselijke muziek, maar Gemma Rose houdt ervan. Ze heeft thuis dan ook vreselijk grote boxen en altijd klinkt er rauwe dubstep door het huis.
    Titel? Ik zal even denken (:
    Waarschuwen? JAAA

    De jongen ga ik nu, terwijl ik mijn huiswerk maak, maken :9~

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 16:54 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Voornaam: Oliver “Oli”
    Achternaam: Sanz
    Volledige naam: Oliver Edward Sanz
    Leeftijd en geboortedatum: Oliver is net 18 geworden op 21 oktober.
    Uiterlijk:

    Video 1, Video 2
    Karakter: Oliver is het soort jongen die niet geeft om wat anderen denken. Hij zal altijd het omgekeerde doen van wat hem gevraagd, kleren dragen die niet in de mode zijn, dingen zeggen die niet horen op dat moment, maar één ding is zeker je weet wat je aan hem hebt. Je kan er 100 procent zeker van zijn dat hij altijd de waarheid spreekt, echt altijd. Hij zal altijd anderen eerder helpen dan dat hij zichzelf helpt. Hij wordt door sommigen onhandelbaar genoemt, maar hij is perfect handelbaar. Hij heeft gewoon zijn eigenzinnige karakter. Oliver leeft ook in zijn eigen wereldje. Hij is heel dromerig en kan zich vaak niet langer dan 10 seconden concentreren, maar hij doet zijn best op school en heeft de punten van een gemiddelde student alleen moet hij er wat meer voor doen. Dan komt er ook nog eens bij dat hij verschrikkelijk onhandig is, wat hem volgens sommigen ongelofelijk schattig maakt. Als Oliver gevoelens voor een meisje heeft zijn ze altijd 100 procent echt. Hij zou alles voor dat meisje doen tot hij ze krijgt als het moest zou hij er voor sterven. Andere mensen, vooral degene die hij graag ziet, komen op de eerste plaats
    Familie: Oliver heeft een hele normale opvoeding gehad, alleen een redelijk strenge en zoals Oliver is lapte hij ongeveer elke regel wel een keer aan zijn laars. Hij groeide op in een middelgroot rijhuis met zijn ouders en zijn twee zussen. Penelope & Nina zijn Oliver’s tweelingzussen. Tot ongeveer Oliver’s 15e en hun 14e konden de Nina en Penelope Oliver niet uitstaan en dat was ook wederzijds, maar nu ze alle drie ouder zijn kunnen ze het soms wel met elkaar vinden en gaan ze ook soms dingen samen gaan doen. Vele meisjes willen contact met de tweeling juist om Oliver’s nummer. Als hij dat weet gaat hij zelf naar dat meisje en gaat haar zeggen dat als ze dat wilt ook gewoon aan hem kon vragen en het in dit geval niet krijgt. Jack is de vader van de drie. Hij werkt als personeels directeur bij één of ander bedrijf waarvan niemand de naam kent. Hij verdiend niet weinig, ook niet veel, maar net genoeg om geen armmoedig leven te hebben en net niet genoeg om gekke dingen met het geld te gaan doen. Hij is iemand die weinig thuis is, maar als hij thuis is veel tijd wil spenderen met zijn familie, soms tot grote ergernis van de tweeling en Oliver. Cara, hun moeder, leeft in dromenland. Ze gaat shoppen tot al het geld op is en etc.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 17:27 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Voornaam: Kyndall
    Achternaam: Brennan
    Volledige naam: Kyndall Lysander Brennan
    Leeftijd en geboortedatum: Kyndall is geboren op 11 November en is 17 jaar.
    Uiterlijk:


    Cameron Mitchell als je geen goed beeldmateriaal van hem kan vinden heb ik nog wel een paar filmpjes.
    Karakter: Kyndall is een echte nerd hij heeft een hoog IQ en zit dan ook meestal met zijn neus in de boeken.
    Hij is wel erg aardig maar niet erg spontaan, zijn gedachten zijn vaak ergens in dromenland.
    Kyndall is niet iemand die snel liegt.
    Kyndall is net als Kyrell erg muzikaal de twee zijn dan ook beste vrienden en zijn bijna altijd samen.
    Familie: Kyndall woont alleen met zijn moeder Aithne en zijn zus Arlené.
    Net voor dat zijn vader hun verliet zijn de tweeling Lily-Rose en James van 6 jaar in een groot huis.
    Zijn vader Logan heeft het gezin verlaten om een relatie te starten met de jongere Lyndsey hij heeft met haar ook een kind de 5 jarige Daniel.
    Extra: Kyndall houdt er van om te zingen en gitaar te spelen, hij danst ook graag maar zijn voorkeur gaat uit naar het zingen.
    Kyndall zijn tweede naam is de naam van zijn opa die een groot voorbeeld voor hem is maar een jaar geleden is gestorven aan kanker.
    Waarschuwen? Yes Please


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Heb je nog nodig? (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Oh shit, shit, shit. Ik ben vergeten mijn rol af te maken, ik ga hem zo nog even veranderen hier en daar en dan post ik hem!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    vocalizer schreef:
    Heb je nog nodig? (:


    Je mag altijd nog invullen. Ik ga er nu aan beginnen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Zelina, meestal afgekort tot Lina.
    Achternaam: Conant
    Volledige naam: Zelina Faye Conant
    Leeftijd en geboortedatum: Zelina is zeventien jaar oud, geboren op vier maart.
    Uiterlijk:


    Shelley Hennig
    Karakter: Zelina is een meisje die soms iets te enthousiast het leven doorgaat, ze is erg realistisch op het leven gesteld en nogal beschermend tegenover haar vrienden. Dit wil voornamelijk zeggen dat ze de moeder rondhangt en zich al snel zorgen maakt. Zelina is erg perfectionist en ijverig, als ze iets hoort wilt ze er alles over weten en gaat ze er voor de volle honderd procent voor. Zelina is voor haar leeftijd erg volwassen, ze is al snel van jongens gecharmeerd en vind het fijn om mensen te helpen. Tevens is Zelina erg sportief, ze is dol op sporten – wel een klein nadeel is dat ze totaal niet tegen haar verlies kan. Ze wilt ondanks dat toch graag het voorbeeld geven en speelt alles weg met een perfecte glimlach. Een leugentje om eigen bestwil kan volgens Zelina heus geen kwaad.
    Familie: Zelina komt uit een redelijk gewoon gezin, haar vader William Conant is leraar wiskunde bij haar op school en is net zoals Zelina erg perfectionistisch. Zelina lijkt erg op haar vader, maar dat is niet iets wat ze erg schijnt te vinden – ze is een echt vaderskindje. William is een redelijke man, erg vriendelijk en altijd wel in voor wat humor. Haar moeder, Olivia Meade is kapster en redelijk streng. Ze vindt dat haar dochter alles volgens de regeltjes moet doen en zit bij een of andere etiquettegroep, waar Zelina verplicht mee naar toe moet. Zelina heeft één oudere broer; Matthew.
    Extra: Zelina doet aan verschillende sporten, zo zit ze op ballet – verplichting van haar moeder – maar doet ze ook aan voetbal. Ze is spits en aanvoerster van haar team.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam: Fallyn-Lorraine
    Achternaam: Morgan
    Volledige naam: Fallyn-Lorraine Jessica Morgan
    Leeftijd en geboortedatum: Fallyn is geboren op 23 Juni 1994 en is 17 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Zooey Deschanel
    Karakter: Fallyn is erg onvoorspelbaar, en doet dingen zonder er eerst bij na te denken. Ze zegt wat ze denkt, en komt daardoor vaak bot over. Ze is eerlijk, en erg open over haar bijna al haar gevoelens. Ze kan soms best egoïstisch zijn, en ze gelooft niet in liefde. Alleen in one-night stands.
    Wat niemand weet, is dat ze eigenlijk best onzeker is, en vaak twijfelt aan wie ze nou eigenlijk is.
    Familie: Fallyn heeft een zusje van vier, Leah. De zusjes wonen bij hun vader David . Hun moeder is door problemen tijdens de geboorte van Leah overleden.
    Fallyn kan hier nog steeds moeilijk mee om gaan.
    Extra: Fallyn schrijft eigen liedjes, en speelt gitaar. Deze laat ze aan niemand horen.
    Waarschuwen? Graag zelfs :Y)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 19:52 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.