• Storen jullie je ook zo aan anti- harry Potter lui? Nou ik enorm!! als ze het niks vinden dan houden ze hun mening toch voor hun! wat vinden jullie van dit soort lui? volgens mij zijn ze gewoon jaloers dat zei niet zo'n geweldige jeugd hebben gehad!! (l)

    Ik ben een potterhead and god not this agian.


    Shoganai i ne~

    Nutteloos topic.
    + ieder zo zijn ding.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik niet. Ik ga daar m'n energie niet aan verspillen (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Overdrijven is ook een kunst.
    Ik heb er geen last van, ben dan ook geen potterhead. Ik merk er eigenlijk nooit wat van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dit topic is nutteloos, tenzij je ruzie wilt veroorzaken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    volgens mij zijn ze gewoon jaloers dat zei niet zo'n geweldige jeugd hebben gehad!!


    Hahaha :'D

    Dat is hetzelfde als alle andere fans van andere dingen. Ik bedoel, er zijn veel Twilight-haters die hun mening uiten, en dat mag dan gewoon wel?
    Al ben ik wel een Potterhead :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat heet vrijheid van meningsuiting. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:07 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik hou van Harry Potter, maar open alsjeblieft niet zo'n topic. Dit vraagt om problemen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Laat me raden je bent nieuwe :'D?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben geen potterhead nee. Zeur ik over het afzeiken van Justin Bieber? Nee. Zeik ik over het afzeiken van One Direction? Nee. Dus ga alsjeblieft iemand anders vervelen met dit topic.


    To infinity and beyond •

    Iedereen heeft recht op zijn/haar mening, en ik raad je aan om niet te gaan haatzaaien of ruzie zoeken..

    Ik denk altijd aan drugs bij het woord 'Potterhead' :'D

    Newbie-alert: wij zoeken geen ruzie op Quizlet, we respecteren elkaar voor hoe we zijn en wie we zijn. TADA. *Le end of topic*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gregory schreef:
    Ik ben geen potterhead nee. Zeur ik over het afzeiken van Justin Bieber? Nee. Zeik ik over het afzeiken van One Direction? Nee. Dus ga alsjeblieft iemand anders vervelen met dit topic.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.