• Ik vind het erg onhandig om aan de mod's te vragen of ze je topic willen sluiten. Het zou veel handiger zijn om ze zelf te kunnen sluiten of zelfs topics te wissen. Voor de rest zou ik ook voorstellen om reacties op je topic zelf te kunnen wissen.

    Is dat een goed idee (Y) of een slecht idee (N)?

    Zeker voor!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:47 ]


    Where words fail, music speaks

    nee, want dan kan iedereen dat doen, en is er geen controle en zo meer dus tegen

    Slecht, het word dan onoverzichtelijk voor de mods (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Failhare schreef:
    Goed idee


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lynnx schreef:
    nee, want dan kan iedereen dat doen, en is er geen controle en zo meer dus tegen


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    te vaak voorgesteld.
    Even vaak afgewezen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, want dan verliezen de mods het overzicht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Voordelen kan ik bedenken, maar dingen tegen niet :Y) Dus ik ben eigenlijk wel voor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee, want als er ruzie is, kan diegene gewoon het topic sluiten.
    En sommige mensen gaan dat dan echt naar een slechte opmerking sluiten. Dus tegen.
    Er is overigens ook wel een reden voor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het wordt dan één grote troep. En ik vind dat iedereen recht heeft om een reactie te plaatsen, of hij nou leuk is of niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, ik vind het echt geen goed idee. Daar zijn de mods voor. Het wordt volgens mij een chaos als we allemaal ons eigen modje gaan spelen.
    En het is ook niet echt eerlijk tegenover mensen wiens reactie wordt verwijdert. Vrijheid van meningsuiting.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:49 ]


    I can't even think straight.

    Reacties uit je topic wissen sowieso niet. Dat vindt ik echt niet kunnen. Topics wissen ook niet. Zelf topics kunnen sluiten zou misschien kunnen, maar ik vindt het niet zo belangrijk.


    quidquid excusatio prandium pro

    Als iedereen zomaar eigen topics zou kunnen sluiten zou dat denk ik alleen maar problemen veroorzaken. En bovendien, stel nou dat je 't topic weer open wil hebben? Dan moet je ook weer een mod een berichtje sturen, dus kost 't evenveel moeite als voorheen. En over moeite gesproken, zo moeilijk is het toch niet om een enkele pb te moeten sturen? Ik ben dus tegen :3


    “Love is a contradiction.”

    mwha... als er een ruzie ontstaat in een topic is het wel handig, maar als er zomaar reacties van personen worden weggehaald denk ik niet dat die persoon het erg plezant vindt.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Nee. Is al vaker afgewezen. Simpel zat, er kunnen mensen dan haat topics aanmaken en dan weer wissen. Daar heb je dan niks meer aan.
    En zelf topics sluiten vind ik ook niet handig want dan is het niet overzichtelijk. En wat als je dan per ongeluk je topic sluit? Kan je hem dan weer openen? Want dan zou als een mod hem sluit je hem zelf ook weer kunnen openen. Dat is niet zo handig.


    "Ignite, my love. Ignite."