• Ik vind het erg onhandig om aan de mod's te vragen of ze je topic willen sluiten. Het zou veel handiger zijn om ze zelf te kunnen sluiten of zelfs topics te wissen. Voor de rest zou ik ook voorstellen om reacties op je topic zelf te kunnen wissen.

    Is dat een goed idee (Y) of een slecht idee (N)?

    Misschien alleen zelf je eigen topic kunnen sluiten, verder moet het niet kunnen gaan om het overzicht voor de mods te kunnen behouden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lynnx schreef:
    nee, want dan kan iedereen dat doen, en is er geen controle en zo meer dus tegen


    comfort in c h a o s

    RainbowDash schreef:
    Reacties uit je topic wissen sowieso niet. Dat vindt ik echt niet kunnen. Topics wissen ook niet. Zelf topics kunnen sluiten zou misschien kunnen, maar ik vindt het niet zo belangrijk.


    Dit omdat ik het er mee eens ben en ik te lui ben om het over te typen, don't get used to it.(cat)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:55 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Eigenlijk is het wel een goed idee, maar ook weer niet. Mensen kunnen er ook misbruik van gaan maken, sommige mensen bedoel ik dan. En daardoor kunnen de moderators de overzicht verliezen. Ik vind daarom ook dat alleen een moderator en een administrator die rechten mogen hebben, omdat die ervoor aangesteld zijn.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:42 ]

    Topic sluiten (Y)

    Topics wissen en reacties wissen niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Dit omdat ik het er mee eens ben en ik te lui ben om het over te typen, don't get used to it.(cat)


    Ik verwacht binnen een maand een klef berichtje vol hartjes en "I love youuuu"'s :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mutant schreef:
    Nee, want dan verliezen de mods het overzicht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik verwacht binnen een maand een klef berichtje vol hartjes en "I love youuuu"'s :Y)


    Keep waiting, keep on dreaming.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wat de rest zegt. Het is gewoon hartstikke onoverzichtelijk. Het is echt niet zo dat de moderators alles in de gaten willen kunnen houden en we een of andere dictatuur zijn, maar wanneer we ervoor zorgen dat users zelf topics kunnen sluiten of zelfs eigen topics of reacties kunnen wissen, dan gaat het gigantisch fout. Rellers en spammers kunnen hun gang gaan en hun sporen daarna weer wissen, zodat er geen bewijs meer is. Nog erger is dat bij mensen die echt kwaad in de zin hebben naar één of meerdere specifieke personen toe. Denk je maar eens in dat je allemaal gescheld en gedreig over je heen krijgt, en dat die user zijn/haar berichten gewist heeft voor je er een mod bij kan halen.

    Nee, het blijft nee [:

    Lol, Q is een oligarchie :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik snap niet wat iedereen bedoelt met dan is het minder overzichtelijk voor de mods, ik zie er geen probleem van in. Ik zou wel geen reacties gaan wissen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ik snap niet wat iedereen bedoelt met dan is het minder overzichtelijk voor de mods, ik zie er geen probleem van in. Ik zou wel geen reacties gaan wissen.
    Ik heb zo juist een paar voorbeelden gegeven [;

    Suggesties die er niet gaan komen:
    • Zelf titels van topic en topics kunnen verwijderen. Zo verliezen de moderators het overzicht.
    Bron

    Sorry meid, maar dat zal er niet komen.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Gaat niet gebeuren, om alle redenen die al genoemd zijn. Het duurt net zolang om op het meldknopje te drukken als dat het duurt om het zelf te sluiten en anders verliezen wij als moderators het complete overzicht over het forum.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind dat het alleen moet kunnen wanneer mods daarmee instemmen.


    26 - 02 - '16