• Lieve mensen,

    Nergens heb ik gelezen of dit wel of niet mocht, zonee: gelieve weer weg te halen, en alvast sorry!
    Maar ik ben opzoek naar mensen van de doegroep 10-15 jarige die even mijn enquete wilt invullen voor mijn onderzoeksverslag! Zoals de titel zegt, gaat het over het drinken van energiedrink. Val je nou net niet binnen deze groep, mag je natuurlijk wel gewoon een reactie achter laten met je mening in dit topic.

    Waarom denken jullie dat mijn doelgroep energiedrink drinken?

    Groetjes, Nicoline

    KLIKLKIKKLIKKLIK

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nee, ik drink geen energy. Vadsige rotzooi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lol die vragen. Drink je energie? Nee.
    Waar koop je dan energie.

    Ja, maar ik drink het niet. Die enquête is ene beetje vreemd in dat opzicht. Je had namelijk ook kunnen toevoegen: Ik drink het niet. Als antwoordt bij dat soort vragen, want dan heb je daar ook duidelijkheid over. (:

    Maar nee, ik drink die troep niet. En daarbij, ben al 20 hahah

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 11:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Lol die vragen. Drink je energie? Nee.
    Waar koop je dan energie.

    Ja, maar ik drink het niet. Die enquête is ene beetje vreemd in dat opzicht. Je had namelijk ook kunnen toevoegen: Ik drink het niet. Als antwoordt bij dat soort vragen, want dan heb je daar ook duidelijkheid over. (:

    Maar nee, ik drink die troep niet. En daarbij, ben al 20 hahah


    Ja dat klopt, haha. Kwam ik later achter, maar ik mocht maar tien vragen hebben anders moest ik betalen. Maar inderdaad, thanks voor de feedback! (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Patholoog schreef:
    Nee, ik drink geen energy. Vadsige rotzooi.


    Same, maar waarom drink jij het niet? (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik drink Energy maar ben te oud voor je doelgroep x)


    26 - 02 - '16

    Toen ik 14 of 15 was dronk ik heel veel van dat spul. Vaak kwam ik wel aan vier of vijf blikjes per dag. Nu drink ik het nog maar heel af en toe.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik drink het zo af en toe eens. Meestal ook wel één keer op z'n minst als ik ga skiën omdat Oostenrijk, maar tot nu toe echt zelden. Geen idee of dat nog kan veranderen dit jaar :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bailar schreef:
    Ik drink Energy maar ben te oud voor je doelgroep x)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bij 7 en 8 mis ik de optie om meerdere antwoorden aan te klikken. Maar ik zit ver buiten de doelgroep, dus zal het niet invullen.

    Ik drink het alleen als ik nachtdienst heb. Maar ik ben te oud voor je onderzoek haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Patholoog schreef:
    Nee, ik drink geen energy. Vadsige rotzooi.


    <3

    Toch bedankt voor jullie reacties allemaal! (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik drink het elke ochtend anders ben ik een zombie. Haha. Maar ik ben 17 dus ik kan je niet helpen


    El Diablo.

    Ik drink het tijdens de examens, maar val ook niet onder je categorie. We worden oud mensen :')

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 14:47 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wilde het best voor je invullen, maar ik ben allang geen 15 meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.